.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

پیشنهاد عجیب به زنان برای مقابله با اسلام گرایان!!


روزنامه "دیلی تلگراف" در شماره روز چهارشنبه خود از جدیدترین روش پیشنهادی یک استاندار انگلیسی در منطقه "اسکس" در شرق انگلیس برای مقابله با اسلامگرایان به اصطلاح تروریسم، خبر داد.
در این روش پیشنهاد شده از سوی این استاندار انگلیسی،‌ زنان باید به صورت کاملا عریان به خیابانها بیایند تا مانع رفت و آمد و تحرک اسلامگرایان شوند.
"چریس وکر" پیشنهاد دهنده این روش با خشم و واکنش شدید زنان این شهر مواجه شد به طوریکه ناگزیر فورا به خاطر این پیشنهاد خود عذرخواهی کرد.
گفتنی است دولت انگلیس همواره ادعا کرده که یکی از آزادترین کشورهای جهان به شمار می‌رود از همین رو هیچگاه نتوانسته زنان مسلمان را به بی حجابی سوق دهد و یا آنان را خلع حجاب کند و تنها مخالفتی که تاکنون از سوی این دولت مطرح شده مسأله نقاب بوده که این مسأله نیز تابدین لحظه به نتیجه‌ای رضایت‌بخش برای آنان نرسیده و نتوانسته‌اند زنان مسلمان نقاب دار را وادار به خروج از منزل بدون نقاب کنند

زن 25ساله با وزن 32کیلوگرم در یک پوستر تبلیغاتی، دنیا را تکان دا

 
اندام تکیده ایزابل کارو، در پوستر تبلیغاتی الیویرو توسکانی، عکاس ایتالیایی، دنیا را تکان داد. ایزابل کارو، کمدین فرانسوی
 

 

به چه دلیل اندامتان را در این پوستر تبلیغاتی به نمایش گذاشتید؟
اندامی را که از آن متنفرم، به نمایش گذاشتم تا دختران جوان در سر تا سر دنیا و دست‌اندرکاران مد متوجه بشوند که دیکتاتوری لاغری، تا چه اندازه وحشتناک است. لاغری بیش از حد باعث مرگ می‌شود و لاغری یعنی همه چیز به غیر از زیبایی. من می‌خواستم رنج خودم را فریاد بکشم.

چطور با الیویرو توسکانی آشنا شدید؟
شنیده بودم که اولیویرو توسکانی برای کمپین ضد لاغری‌اش، به دنبال دختر جوانی می‌گردد که واقعاً به بیماری انورکسیا مبتلا باشد. چون خودم هم از
۱۰ سال پیش دچار این بیماری بودم، بلافاصله درگیر این کمپین شدم. اولیویرو توسکانی را چند ساعت قبل از عکاسی ملاقات کردم.

این کمپین را چطور دیدید؟
هدف این کمین نشان دادن واقعیت‌های دنیای مد بود. سایز من درست مطابق با مانکن‌هایی است که طراحان لباس به آن «سایز صفر» می‌گویند؛ یعنی کمتر از سایز
۳۴
زنانه.
بعضی از مانکن‌ها برای نجات خانواده‌هایشان از فقر به چنین شرایطی ادامه می‌دهند. سال گذشته در برزیل دو مانکن جان خود را از دست دادند. طراحان لباس، بی‌مسئولیت هستند و از دختران جوانی که حاضرند برای وارد شدن به دنیای مد دست به هر کاری بزنند، سوءاستفاده می‌کنند
.
نظر شما درباره مد «پرو انا» یا طرفدار انورکسیا چیست؟
این موضوع شرم‌آور است. سوءاستفاده از دختران جوان و وادار کردن آن‌ها به غذا نخوردن و تبدیل کردن آن‌ها به یک شبح، جنایت است. انورکسیا یک بیماری واقعی است؛ نه روشی برای زندگی.
آیا تصویر شما می‌تواند باعث پیشگیری از گسترش این بیماری بشود؟مسلماً. اگر من در زمانی که در اوج این بیماری بودم، یعنی در سن بین ۱۳ تا ۱۵ سالگی چنین تصویری را می‌دیدم، حتما به خودم می‌گفتم: «من نمی‌خواهم شبیه این دختر جوان باشم که بدنش مثل زنان پیر، تکیده است» امیدوارم که این پوستر تبلیغاتی بتواند جان دختر‌های جوان، حتی یک نفرشان را نجات بدهد.

آیا می‌دانید که نصب پوستر تبلیغاتی شما در فرانسه ممنوع شده است؟
خیر، نمی‌دانستم اما واقعا از این مسأله متأسفم. ما در فرانسه چشمان خود را به روی واقعیت بسته‌ایم. به عنوان مثال، دنیای مد، پشت پرده زندگی واقعی مانکن‌های معروف را نشان نمی‌دهد.ما در پشت صحنه مد، با آرایش صورت و آرایش مو و لباس‌ها، جنازه‌ها را پنهان کرده‌ایم.

آیا با مرگ هم دست و پنجه نرم کرده‌اید؟
بارها. چندین بار به اغما رفته‌ام. یک روز مطمئن شده بودم که مرده‌ام. خودم را در ورای زندگی دیدم. همان روز تصمیم گرفتم که به دنیای زندگان برگردم.

آیا هم‌چنان به این بیماری مبتلا هستید؟
تلاش می‌کنم خودم را نجات بدهم اما با روش خودم؛ در غیر این صورت شکست می‌خورم. من خیلی کم غذا می‌خورم اما هر بار بیشتر از قبل. این مبارزه‌ای است که هر روز باید به آن ادامه داد. من می‌خواهم در این مبارزه پیروز شوم، چون زندگی کردن را انتخاب کرده‌ام.
۲۵ ساله، ۱۰ سال است که از بیماری بی‌اشتهایی یا انورکسیا رنج می‌برد. بعد از ۱۰ سال، این اولین بار است که با وزن ۳۲ کیلوگرم، در مقابل دوربین قرار می‌گیرد و برای این که درباره این اقدام توضیح بدهد، هفته‌نامه سینه- تله را انتخاب کرده است.

مردی که برادرش 30سال در شکمش بود!!


دکتر «جو سانتوس» -پزشک معالج این مرد- در گفت‌و‌گو با رسانه‌های انگلستان گفت: «کوین» با خونریزی و دل دردهای شدید به بیمارستان منطقه «آکسفورد‌شایر» مراجعه کرد و پس از انجام سونوگرافی و آزمایشات مربوط ما در کمال تعجب متوجه شدیم که جنین ناقصی که قل دوم این مرد بوده، درون شکم اوست.

این پزشک افزود: پس از انجام عمل جراحی و خارج کردن جنین، متوجه شدیم که نزدیک به 30 سال است که این جنین ناقص درون شکم کوین بوده و طی این مدت او برادر خود را درون شکم خود حمل می‌کرده است.
این در حالیست که پس از انجام عمل جراحی و خارج کردن جنین از داخل شکم این مرد، وی جنین را در داخل یک شیشه حاوی الکل نگه‌داری می‌کند و نام او را «کوین کوچک» گذاشته تا همیشه به یاد برادرش باشد.
«کوین هایت» در این باره گفت: از اینکه پس از 30 سال از این درد رهایی یافتم، خوشحالم، اما از این مساله ناراحتم که می‌توانستم برادری داشته باشم که در دوران کودکی همبازی و در دوران جوانی هم صحبتم باشد.

مفاد قرارداد میلیونی قلعه‏نویی و سپاهان فاش شد!!


بر این اساس او در ازای قرارداد دو ساله 600 میلیون تومان دریافت می‏کند
.
بابت هر قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی 150 میلیون تومان و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا 200 میلیون پاداش می‏گیرد.
در ضمن قلعه‏نویی تنها می‏تواند دو دستیار با خود ببرد و باشگاه سپاهان هم دو دستیار دیگر او را که بومی هستند تعیین خواهد کرد.

تصاویر مصطفی زمانی برسر مزار مرحوم خسرو شکیبایی!


مصطفی زمانی برسر مزار مرحوم خسرو شکیبایی
 
 
 
 
 

سارا شاهی: بازمانده فتحعلی شاه و ستاره هالیوود!! (+عکس)


آخرین بازمانده از خاندان بزرگ فتحعلی شاه قاجار که در واقع ندیده ایشان محسوب می‌شود و اکنون در کشور آمریکا به اشتغال مشهورند.
 
 
آهو جهانسوز شاهی معروف به سارا شاهی ندیده فتحلیشاه قاجار پادشاه قرن
 
 
او تاکنون در تعداد بیشماری از فیلمها و سریال‌های هالیوود بازی کرده است که معروفترین آنها L-Word  ٫ Life  The Sopranos و Teachers و...
۱۹ ایران از پدری و مادری ایرانی تبار با نام‌های عباس و ماه منیر جهانسوز شاهی در تگزاس متولد شده است.

جنیفر گارنر هم به آنجلینا جولی و مهتاب کرامتی پیوست!


جنیفر گارنر هم به عنوان سفیر صلح انتخاب شد. او در اولین اقدام بعد از انتصابش به عنوان سفیر صلح، برای کودکان قصه خواند. او روز سه شنبه در منطقه‌ای فقیرنشین از واشنگتن حاظر شد و برای کودکان قصه خواند.

او در واشنگتن حاضر شده بود تا درخواست کمک 2 میلیون دلاری برای کودکان بدهد.
لازم به تذکر است که اشخاص مهمی از جمله آنجلینا جولی و مهتاب کرامتی هم جز سفیران صلح هستند.

حاشیه‌هایی که صحبت‌های جنیفر آنیستون بوجود آورد!!


جنیفر آنیستون می‌گوید علاقه او به  "استیو لاو" یک عشق مطلق است. این بازیگر که پس از جدایی از جان مه یر -موسیقیدان- در ماه مارس در تنهایی به سر می‌برد و خبری از روابط تازه وی نیست، پس از پیوستن مجددش به استیو برای فیلم جدیدش "
مدیریت"‌ می‌گوید علاقه او به استیو یک عشق مطلق است.  او درباره استیو می‌گوید: "‌او یکی از بهترین دوستان من است. من او را خیلی دوست دارم. مدت‌های زیادی است که او را می‌شناسم".  استیو هم درباره جنیفر می‌گوید: ‌"او واقعا یک قهرمان فوق العاده است، او بازیگر با استعدادی است. او دستورالعمل خاصی برای زندگی ندارد. او واقعا زن زیبایی است".
این حرف‌های مطرح شده شبهات زیادی را مطرح کرده است. خیلی‌ها معتقدند، استیو جنیفر می‌توانند عروس و داماد بعدی هالیوود باشند.