.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

ستاره‌ای که بخاطر فقر، لباس‌های خواهرش را می‌پوشید!!

ستاره‌ای که بخاطر فقر، لباس‌های خواهرش را می‌پوشید!!

اوا مندس همیشه لباس‌های کهنه خواهرش را می پوشید. ماجرا از این قرار است که زمانی که اوا کودک بود، انقدر شرایط مالی سختی داشتند که مجبور بود لباس‌های خواهرش را بپوشد.
او می‌گوید من دو خواهر و یک برادر داشتم. آنها به شدت از من حمایت می‌کردند و پدر و مادرم اصلا متوجه نشدند من چطوری بزرگ شدم.

اوا در کمال فروتنی می‌گوید: من از خانواده ثروتمند و مرفهی برنخواسته‌ام. پول الان برای من ارزش دارد، چون از بچگی به شدت به آن نیازمند بوده‌ام. من، این روزها قدر پولم را می دانم و آن را بیهوده خرج نمی‌کنم

دمپایی مخصوص شب! ( عکس)

دمپایی مخصوص شب! (+عکس)

با این دمپایی راحت و چراغ دار، برای راه رفتن در شب در محیط خانه با مشکلی برخورد نخواهید کرد. این دمپایی زیبا و کاربردی ساخت شرکت Boston Ideas در آمریکا می‌باشد.

این دمپایی در ۵ رنگ متنوع و در مدل های زنانه و مردانه موجود می‌باشد، قیمت یک جفت از این محصول ۴۰$ می‌باشد.

دمپایی مخصوص شب! (+عکس)

کیت وینسلت از بازیگری خداحافظی کرد.

کیت وینسلت از بازیگری خداحافظی کرد

 

وینسلت، بازیگر اسکاری تصمیم گرفته برای مدتی به استراحت برود. وینسلت که چند ماه گذشته حضوری پر رنگ در عرصه سینما داشت، اعلام کرده قصد دارد مدتی از سینما کناره گیری کرده و استراحت کند. او می گوید خودم از خودم خسته شده ام و دیگر خودم را دوست ندارم. مطمئنم بقیه هم مرا دوست ندارند. ! او می گوید مطمئنم نخواهم توانست بازیگری را به طور کامل کنار بگذارم اما یک استراحت ، حتی برای مدتی کوتاه واقعا برایم مفید است. او همچنین اعلام کرده دوست دارد بازی در تئاتر را تجربه کند
به گزارش funshad.com کیت این روزها بیشتر از همیشه از ازدواجش راضی و خوشحال به نظر می رسد و می گوید هیچ وقت به اندازه این روزا احساس رضایت و خوشحالی نداشته است.
او از احساس استقلالی که دارد لذت می برد.

جزئیات بمبگذاری در حرم امام(ره)

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، یک منبع آگاه امنیتی با تأیید خبر بمبگذاری در حرم امام خمینی(ره) گفت: ساعتی پیش یک فرد حامل مواد منفجره که قصد ورود به حرم امام خمینی را داشت توسط یگان‌های امنیتی حرم شناسایی شد.
بر اساس این گزارش بمبگذار بعد از شناسایی به سمت ضلع شمالی حرم فرار کرد و خود را منفجر کرد که باعث کشته شدن فرد بمبگذار و مجروح شدن دو تن از زائران حرم امام خمینی(ره) شد

دامادها هم از سربازی معاف می‌شوند!

دامادها هم از سربازی معاف می‌شوند!

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان در مجلس در گفت وگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه قانون  خدمت وظیفه عمومی با 67 ماده در دستور کار روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی قرار دارد که براساس این قانون معافیت های جدیدی در نظر گرفته شده است ، خاطرنشان کرد:  براساس این قانون ، فرزندان ذکور آزادگان ، جانبازان  و رزمندگان به ترتیب و به ازای هر یک ماه سابقه اسارات، یک درصد جانبازی و یک ماه سابقه حضور در جبهه (دوران دفاع مقدس) پدرانشان؛ از خدمت دوره ضرورت آنها کسر می شود و این امتیازات برای بهره مندی از تسهیلات این قانون قابل جمع است. منظور اینست که اگر کسی 10 درصد جانبازی دارد به مدت 10 ماه از مدت سربازی فرزندانش کسر خواهد شد و یا اگر کسی 15 ماه جبهه رفته باشد 15 ماه از مدت سربازی فرزندانش کسر خواهد شد.

وی افزود: ایثارگر یاد شده اگر فاقد فرزند ذکور باشد و تعداد فرزندان ذکور آنها برای استفاده از این امتیازات کمتر شد ، داماد و یا نوه آنها از این تسهیلات بهره مند می شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: همچنین خانواده هایی که دارای 3 پسر باشند و 2 فرزند آنها به خدمت سربازی رفته باشد، فرزند سوم معاف خواهد شد. همچنین مشمولی که تنها مراقب و نگهدارنده خواهر تنی فاقد شوهر باشد نیز معاف می شود.

حاجی‌بابایی افزود: همچنین در صورت تصویب نهایی این قانون در مجلس کلیه کسانیکه به سربازی می روند به ترتیب درجه ای که کسب خواهند کرد بین 60 تا 90 درصد حداقل حقوق نیروهای مسلح براساس لایحه مدیریت خدمات کشوری را دریافت خواهند کرد این درحالیست که این رقم قبلا 30 درصد بود.

وی با اشاره به معافیت های تحصیلی مطابق این قانون ، خاطرنشان کرد: ‌براساس این قانون ، معافیت تحصیلی برای دانش آموزان تا سن 20 سال تمام خواهد بود و برای هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی  2 سال و نیم،  کارشناسی ارشد ناپیوسته سه سال ، کارشناسی پیوسته پنج سال ، کارشناسی ارشد پیوسته شش سال ، دکترای پزشکی پیوسته هشت سال و دکترای تخصصی شش سال می باشد

محرومیت شش بازیکن استفاده کننده از مچ بند سبز تایید نشد

محرومیت شش بازیکن استفاده کننده از مچ بند سبز تایید نشد

به گزارش سایت گل، پس از آنکه شش بازیکن تیم ملی ایران با مچ بندهای سبز رنگ و در حمایت از میرحسین موسوی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بازی مقابل کره جنوبی به میدان رفتند خبرگزاری های مطرح دنیا این موضوع را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند که در بین نیمه از این بازیکنان خواسته شده که برای جلوگیری از هر گونه شائبه سیاسی از مچ بند سبز استفاده نکنند·

 در همین راستا شبکه تلویزیونی BBC
انگلیس اعلام کرد که این شش ملی پوش از ادامه حضور در تیم ملی ایران محروم شده اند· مسوولان فدراسیون فوتبال ایران اما چنین خبری را تائید نکردند· مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، حسین کعبی، جواد نکونام، مسعود شجاعی و محمد نصرتی شش بازیکنی بودند که در نیمه اول بازی ایران - کره جنوبی با استفاده از نمادهای سبز رنگ توجه همه را به خود جلب کردند· به نظر می رسد با توجه به اینکه برخی از این بازیکنان فوتبالیست های شناخته شده ای در فوتبال اروپا هستند بعید به نظر می رسد که مسوولان فدراسیون فوتبال بخواهند با محروم کردن این ملی پوشان ابعاد تازه ای به این ماجرا بدهند· علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال نیز محرومیت شش بازیکن تیم ملی ایران را تکذیب کرد و گفت: ظاهرا ملی پوشان یک دقیقه قبل از آغاز بازی دست به چنین کاری زده اند و سرمربی تیم ملی و سایر مسوولان از این موضوع خبر نداشتند·

در مجموع ملی پوشان ایران نباید وارد مسایل سیاسی می شدند چرا که شان تیم ملی بالاتر از این حرف ها است· کفاشیان در ادامه گفت: درباره خبری که BBC اعلام کرده باید بگویم آنها در حال شیطنت هستند· ما هیچ تصمیمی در این باره نگرفته ایم· این موضوع نیاز به بررسی های بیشتر دارد· البته شنیده ام که فیفا بر اساس آئین نامه های خود با فعالیت های سیاسی بازیکنان تیم ملی هر کشوری مخالف است و در نهایت باید بگویم درباره این موضوع بعد از جمع بندی نهایی و بررسی های بیشتر تصمیم گیری خواهیم کرد ولی تا به امروز هیچ نشست یا تصمیمی در این باره نداشته ایم و اگر BBC چنین خبری را اعلام کرده باید تاکید کنم آنها مثل روزهای گذشته در حال شیطنت و سوءاستفاده از مسائل داخلی ایران هستند· 

منبع:سایت بزرگ فان شاد.کام

کامرون دیاز» مادر سه فرزند می‌شود

«کامرون دیاز» مادر سه فرزند می‌شود

کامرون دیاز»،بازیگر هالیوود،طی 15 سال فعالیت در عرصه سینما، برای اولین بار نقش مادر خانواده با سه فرزند را بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت سینمایی اسکرین دیلی، «کامرون دیاز» با 15 سال سابقه حرفه‌ای در عرصه سینما، به زودی در فیلم «پرستار خواهر من» در نقش مادر فداکار و سختکوش سه کودک ایفای نقش خواهد کرد.
به گزارش اسکرین دیلی، «پرستار خواهر من»، با اقتباس از رمان پرفروشی به همین نام نوشته «جودی پیکولت» ساخته می‌شود، فیلمنامه این پروژه سینمایی را «نیک کازاوتس» نوشته است.
بنا براین گزارش، از جزئیات بیشتر این پروژه هنوز خبری در دست نیست