.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

قسمت 44 «رستگاران» غافلگیر می‌شوید!!

قسمت 44 «رستگاران» غافلگیر می‌شوید!!

روز و شب به نقش فکر می‌کردم و به آن بال و پر دادم تا این شد. هنوز هم پس از کار تا نیمه شب به آن فکر می‌کنم، یک سکانس فوق‌العاده از این شخصیت در قسمت 44 سریال هست که بسیار...

 

 

از «نردبان» تا «رستگاران» با بازیگر جوان
این شب ها مخاطبان همیشگی تلویزیون، بیننده پر و پا قرص سریال «رستگاران» (سیروس مقدم) شده‌اند؛ سریالی تازه با قصه‌ای متفاوت و بازی‌های چشمگیر. «عباس غزالی» بازیگر نقش «محسن» هم در این سریال کنار دیگر بازیگران یک بازی متفاوت را به تصویر کشیده است. صحبت‌های ما را با این مجری _ بازیگر که در سریال های گوناگونی مثل انتظار سرخ، حضرت یوسف علیه السلام، ماه محبوب خدا و ... همچنین تله فیلم تلألو، ابی سی دی و ... حضور داشته، بخوانید.


چطور شد که به مجموعه «رستگاران» دعوت شدی؟

در واقع شما توسط نویسنده مجموعه انتخاب شدید؟

قبلش چی؟ آن زمان هم نویسنده‌ها دعوتت می‌کردند؟

الأن برنامه «نردبان» را هم اجرا می‌کنی. سابقه اجرا را هم داشتی؟

تداخل بین اجرا و بازیگری اذیتت نمی‌کند؟

چطور به نقش محسن رسیدی؟

 تجربه کار با سیروس مقدم و گروه بازیگران حرفه ای چطور بود؟

منبع:   سایت بزرگ تفریحی فان شاد.کام


فوق‌العاده است. ایشان بسیار حرفه ای و محترم هستند. دکوپاژ آقای مقدم بسیار در خدمت بازیگر است. اگر 24 ساعت هم با ایشان کار کنید، خسته نمی‌شوید و لذت می‌برید. ما با یکدیگر تعامل خوبی داریم و خودشان هم بارها گفته اند که این شخصیت، پرداخت خوبی شده و انرژی مثبت می‌دهد.

وقتی آقای نعمت الله در پیش تولید، قصه خطی را تعریف کردند، جذب نقش شدم چون می‌دانستم در اجرا جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد و به قلم آقای نعمت‌الله ایمان داشتم. از همان تعریف خطی شخصیت محسن تا 2 ماه بعد از آن که فیلمبرداری شروع شد، روز و شب به نقش فکر می‌کردم و به آن بال و پر دادم تا این شد. هنوز هم پس از کار تا نیمه شب به آن فکر می‌کنم، یک سکانس فوق‌العاده از این شخصیت در قسمت 44 سریال هست که بسیار خوب از آب درآمده و غافلگیر می‌کند.

البته تداخل که پیش می‌آید اما اجرا تمرکز من را در بازیگری بالا برد. یادم هست در سری چهارم برنامه نردبان همزمان در 2 تله فیلم مشغول بازی بودم و مجری جایگزین گذاشتند اما پس از آن آقای نوید محمودی (تهیه کننده) هماهنگی لازم را ایجاد کردند تا مشکلی پیش نیاید؛ مثلا ً الأن هنگام بازی در رستگاران، ضبط آن برنامه انجام شده البته من دوست نداشتم با گریم رستگاران اجرایی داشته باشم چون نقش محسن خصوصیات متفاوت خودش را دارد.

من مدت ها بود که کار هنری انجام می‌دادم، می‌دانستم که استعداد دارم و در راستای هدفم فعالیت می‌کردم اما دیده نشده بودم. برای این که در عالم هنر، به خصوص بازیگری نفوذ پیدا کنم و تثبیت شوم، حاضر شدم کارهای متفاوتی را در شاخه‌های مختلف تجربه کنم. البته در این زمینه سعی کردم با گروهی کار کنم که فکرشان را دوست دارم و برنامه ترکیبی موفقی هستند. از ابتدا هم دوست داشتم فقط در یک برنامه باشم.

از دوره راهنمایی به بازیگری علاقه مند بودم ولی کسی را در این حرفه نداشتم که با راهنمایی یا به سبب آشنایی با او به این حرفه راه پیدا کنم. در مدرسه، کار تئاتر انجام می‌دادیم و در جشنواره‌های استانی هم رتبه کسب کردیم. داور یکی از این جشنواره‌ها که علاقه‌ام را به بازیگری دیده بود، من را به کانون فرهنگی _ تربیتی حر در میدان راه آهن دعوت کرد و از 11 سال پیش شرکت در کلاس‌های بازیگری را شروع کردم. همان دوره بود که آقای محمد درمنش به کلاس آمدند و  پس از تست‌هایی که گرفتند من را برای نقش اصلی سریال «انتظار سرخ» برگزیدند.

در وهله اول و هنگام نوشتن، این اتفاق افتاد اما انتخاب در نهایت با گروه کارگردانی است و اگر نپذیرند، مقابله می‌کنند. به هر حال گروه کارگردانی، تهیه کننده و نویسنده با هم به توافق رسیدند و من انتخاب شدم.
من پیش ار این 2 تله فیلم «نشانه‌ها» (حمید بهمنی) و «روز بعد از خوشبختی» (سیروس مقدم) را به نویسندگی آقای سعید نعمت الله کار کرده بودم. ایشان قبلا ً یک سکانس از بازی من را در تله فیلم «پدر کاغذی» دیده بودند و به همین خاطر پس از آنکه همکاری‌شان با آقای شفیعی ثابت شد، نقش هایی را در تله فیلم برایم نوشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد