.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

راهنما و آموزش پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی و آنلاین !

 

با توجه به گسترش بانکداری الکترونیکی , این روزها شاهد استقبال مردم از این روش ها هستیم . تصمیم گرفتیم در این پست آموزش پرداخت قبوض شامل قبض گاز , برق , تلفن , موبایل , جریمه های رانندگی و … به صورت آنلاین و الکترونیکی در اختیار شما قرار دهیم .

 
همکنون اکثر بانک ها بر روی کارت اعتباری خود این امکان را قرار داده اند که شما به وسیله آن در محیط اینترنت خرید الکترونیکی انجام دهید
 
پرداخت قبوض نیز شامل این موارد می باشد .
 
شما زین پس می توانید به جای ایستادن در صف طویل بانک ها برای پرداخت قبوض در عرض چند دقیقه تمامی قبض های خود را پرداخت کنید. برای این کار در ابتدا شما نیاز به یک رمز CCV2 دارید. برای گرفتن این رمز کافیست که به خود پرداز (ATM) بانک خود رفته و بعد از وارد کردن رمز کارت گزینه تغییر رمز را انتخاب کنید .
 
سپس گزینه اختصاص و یا تغییر رمز  دوم کارت را انتخاب کنید . در اینجا شما می توانید رمز دوم کارت خود را تعیین کنید . برای مثال برای دوستانی که ملت کارت دارند کافی است به خودپردازهای بانک ملت مراجعه کرده و بعد از وارد شدن به کارت خود و انتخاب گزینه تغییر رمز , گزینه اختصاص رمز دوم را بزنند . پس از تعیین رمز دوم کارت  خودپرداز رسیدی به صورت چاپی و یا نمایشی در اختیار شما قرار می دهد که در آن رمز دوم و تاریخ انقضای این رمز نوشته شده است . شما در هنگام پرداخت قبوض به این دو عدد نیاز خواهید داشت. اگر با روش گفته شده مشکل دارید می توانید به شعب بانکی که در آن حساب دارید مراجعه کرده و درخواست رمز دوم کنید تا آن را در اختیارتان قرار دهند.
 
 
اکنون ما رمز دوم کارت را داریم . حالا کافیست اطلاعات روی قبض را به سایت هایی که برای پرداخت قبوض هست داده تا از حساب برداشت شود .
 
برای این کار دو راه پیش رو داریم . یکی اینکه از طریق سایت بانکی که در آن حساب دارید وارد بخش بانکداری الکترونیکی و پرداخت قبوض شده و اطلاعات قبض خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل شناسه قبض و شناسه پرداخت می باشد . مزایای پرداخت از طریق سایت بانک صاحب حساب این است که بعد از پرداخت شما رسید دریافت می کنید و ضمنا دیگر نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت نظیر رمز CCV2 و … نیست . البته اکثر بانک ها برای ورود به بخش بانکداری الکترونیکی شان نیاز به فعالسازی دارند که باید به صورت حضوری در شعبه بانکی که در آن حساب دارید فعال کنید.
 
راه دوم این است اگر دارنده حساب در یکی از بانک های ملی , ملت , کشاورزی , پارسیان , سامان , پاسارگاد , اقتصاد نوین , صنعت و معدن , توسعه صادرات , کار آفرین و موسسه مالی سینا هستید به بخش پرداخت قبوض بانک پارسیان رفته و با وارد کردن شناسه پرداخت و شناسه قبض (که روی تمامی قبوض درج شده , مانند عکس بالا) و سپس در مرحله بعد وارد کردن شماره کارت , رمز اول کارت , رمز دوم کارت و تاریخ انقضای رمز دوم ,  قبض خود را در کمترین زمان پرداخت کنید. توجه داشته باشید که شناسه پرداخت و شناسه قبض همینک روی تمامی قبوض نوشته می شود حتی جدیدا برگ های جریمه راهنمایی و رانندگی نیز دارای شناسه پرداخت و شناسه قبض هستند که می توانند به روش گفته شده آن را پرداخت کنید.در عکس بالا این کد را روی یک قبض موبایل مشاهده می کنید.
امیدوارم که این پست به شما کمک کرده باشه که اگر هنوز قبض های خود را به صورت دستی و حضوری پرداخت می کنید به روش های الکترونیکی و غیرحضوری روی بیاورید که خود باعث می شود صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه شما شود. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد