.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

نکته‌هایی که به هنگام پوشیدن جین باید بدانید !!

 

بر اساس چه معیاری شلوار جین خود را انتخاب کنیم ؟

 

شلوار جین نیز اهمیتی به سزایی در پوشش شما دارد همانند لباسهایی که در مهمانی شبانه می‌پوشید و به شما جلوه‌ای خاص می‌دهد .

اگر شلوار جین شما دارای فاق کوتاه و یا بلند باشد دید‌ها ی مختلفی را‌ایجاد می‌کند و هر یک جلوه‌ای متفاوت را به شما می‌دهد .

شلوار جین هر ساله مد است و فقط شکل  یا مدل کوتاهی یا بلندی در هر سال بنا به طرح‌های ارائه شده توسط مزون‌های مد و فشن تغییر می‌کند. اما نکته ی مسلم‌این است که شلوار جین چندین سال است که  همیشه و  در همه نقاط دنیا مد بوده است .

چند توصیه برای انتخاب بهتر شلوار جین : این موضوع کاملا صحیح است که پوشیدن شلوار جین بستگی به نوع مهمانی دارد که می‌روید و یا رنگ و ترکیبی که برای آن شب در نظر گرفته‌اید .

مثلا اگر بلوزتان رنگ خاصی را دارد بنا به همان رنگ رنگ جین خود را انتخاب می‌کنید تا جلوه‌ای شیک و شکیل را به شما بدهد.

نوع کفش‌هایی هم که می‌پوشید نقشی اساسی دارد .

کفش‌های پاشنه دار به شما زیبایی خاصی می‌دهد و پاهای شما را بیش از پیش زیبا و کشیده نشان می‌دهد .اما جلوه شلوار جین با یک کفش متناسب دخترانه و یا یک صندل چیز دیگریست. 
 

انتخاب شلوار جین بر اساس فرم باسنتان :
 
*خانم‌های که دارای باسنی کمی پر هستند بهتر است شلوار جینی را انتخاب کنند که از بالا دور تا دور کمر آنها را بگیرد و از ناحیه  پایین شلوار کوتاه باشد .‌این سبک جین پوشیدن باعث می‌شود که  اندام شما  زیبا جلوه کند و علاوه بر آن چون از ناحیه باسن پر هستید قد شما را کوتاه نشان دهد .  *برای خانم‌هایی که معمولی و دارا ی اندامی ظریف هستند  بهتر است جین‌هایی را بپوشند که  کمی گشاد باشد تا بدنشان را زیباتر نشان دهد .

 

* برای خانم‌هایی که خوش استیل و کمی لاغر هستند جینی را بپوشند که راسته باشد .

برای خانم‌هایی که کمی شکم دارند  بهتر است جینی را بپوشند که دور تا دور کمر و شکم  را بگیرد . و شما می‌توانید از یک کمربند نیز کمک بگیرید . تا شکم شما را کوچک تر نشان دهد .  
 
 
نگه داری  جین :
 معمولا اگر یک جین دارای جنس خوبی باشد می‌تواند تا دو سال برای شما قابل استفاده باشد . با آب خیلی گرم جین خود را نشوید چون بافت جین را به هم می‌ریزد و غالبا بعد از سه یا چهار دفعه که جین خود را می‌پوشید آن را بشویید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد