.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

دست انداختن اوباما به خاطر پوشیدن لباس‌های «گل و گشاد»! ( عکس)

دست انداختن اوباما به خاطر پوشیدن لباس‌های «گل و گشاد»! (+عکس)

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به منتقدان خود که از لباس هایش در یک استادیوم بیسبال ایراد گرفته بودند به «شلخته» بودن خود اعتراف کرد، اما گفت: بدون توجه به نظر منتقدان ، لباس هایی را می‌پوشد که با آنها احساس راحتی می‌کند.
اوباما هفته گذشته در حالی که لباس‌های جین بر تن کرده بود در آغاز مسابقه‌ای در سنت لوئیس یک توپ بیسبال را در اقدامی نمادین پرتاب کرد.
پس از این رویداد، منتقدان با ایراد گرفتن به پوشش اوباما، لباس‌هایش را «گل و گشاد» نامیدند و او را دست انداختند.

 رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه «ان.بی.سی» در واکنش به انتقادات صورت گرفته اعتراف کرد که تا حدودی شلخته است اما به نظر منتقدان خود توجهی نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال مجری برنامه که «شما با یکی از شیک پوش ترین زنان دنیا (میشل اوباما) ازدواج کرده‌اید، در این صورت می‌خواهید از این شلوارها دفاع کنید؟»، اظهار داشت: "این نگرش من است، میشل محشر است اما من کمی شلخته هستم".

اوباما افزود: "من از رفتن به خرید بیزار هستم، این جین‌ها (که برتن کرده ام) راحت هستند و با پوشیدن آنها احساس راحتی می‌کنم. من برای کسانی که می‌خواهند رئیس جمهورشان با پوشیدن لباس‌های جین تنگ احساس بزرگی کند، متاسفم. من آن مرد نیستم".

رئیس جمهور آمریکا گفت: "اساساً تا چند سال قبل من فقط چهار دست لباس داشتم".

اوباما خاطرنشان کرد: میشل اوباما که به خاطر طرز لباس پوشیدن و آراستگی خود به نماد مد تبدیل شده زمانی عادت داشت او را به خاطر لباس‌هایش دست بیاندازد 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد