.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

اس ام اس عاشقانه

love sms

 

love smsای دوست دلت همیشه زندان من است آتشکده عشق تو از انه من است .
آن روز که لحظه وداع من و توست
آن شوم ترین لحظه پا‌یان من است .



love smsاین اس ام سو برای 3 نفر بفرست. 1: بهترین دوستت, 2: عزیزترین کست.
3: عشقت. بعد بشین فکر کن ببین تو کدوم یکی بودی که من این اس ام سو رو برات فرستادم.



love smsکسی که باورت داره همیشه 1 قدم جلوتر از کسی که دوست داره.


love smsپرسید چون دوستم داری بهم نیاز داری ؟ یا چون بهم نیاز داری دوستم داری ؟ بهش گفتم چون دوستت دارم بی نیازترینم .



love smsمگه میشه نباشی تو حریر خاطرم
مگه میشه نگذری از کنار پنجره ام
مگه میشه بی هوات لحظه ای نفس کشید
مگه میشه بی چشات رنگ خوشبختی رو دید



love smsسکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یاد



love smsچه زیباست به یاد تو با چشمهای خسته گریستن چه زیباست همیشه در تنهایی تو را حس کردن چه زیباست در خیال با تو زندگی کردن عزیزم نام تو بر قلبم خالکوبی شده تا فراموشت نکنم . نازنین من همچون نفس کشیدن تو را بخاطر می سپارم. یک روزه دیکه هم بدون تو گذشت



love smsهر زنی دو مرد را دوست دارد.
یکی ساخته تخیلات اوست، و دیگری هنوز به دنیا نیامده!
 


love smsدل تو اولین روز بهار... دل من آخرین جمعه سال... و چه دورند و چه نزدیک به هم!



love smsقصه ی عشق من و تو به قشنگی خیاله
من و تو ماهی و آبیم که جداییمون محاله



love smsچند تا توله سگ برای باباشون تولد می گیرن روی کیک می نویسن: پدرسگ! تولدت مبارک!



love smsمی شود ای دوست آیا آن نگاهت را خرید ؟
یا برای آسمان ها روی ماهت را خرید؟
من دلم لبریز از آشوب و زنگار رو غم است
می شود آیینه وش یه لحظه آهت را خرید؟



love smsاگر باغ نگاهم پر ز خار است ،‌ گلم تاراج دست روزگار است، به چشمانت قسم با بودن تو ، زمستانی ترین روزم بهار است.



love smsعاشق آن نیست که عشق تکه کلامش باشد. عاشق آن است که وفاداری مرامش باشد.



love smsزندگی درک همین امروز است . ظرف دیروز پر از بودن توست . شاید این خنده که امروز دریغم کردی ، آخرین فرصت همراهی ماست.



love smsرو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن
به اینکه من دوستت دارم حتی یه لحظه شک نکن...



love smsپروانه نمی میرد تا گل به بغل دارد
این سینه نمی میرد تا عشق تورا دارد.



love smsاگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرم کنی؟
ارسال اس ام اس رایگان مجانی اس ام اس عاشقانه جملات کوتاه قشنگ زیبا
ای نگاهت رونق فردای من ، در تو معنا می شود دنیای من
ای کلامت بهترین اثبات عشق ،‌ با تو ماندن آرزوی رویای من



love smsوقتی اشکهایم بر روی زمین ریخت تو هرگز ندیدی که چگونه می گریم . تو دلم را با بی کسی تنها گذاشتی و چشمانم را به انتظار نگاهت گریان گذاشتی



love smsلبریزتر از هزار پیمانه شدیم دیوانه‌تر از هزار دیوانه شدیم دیدیم گلی به روی ما می‌خندد از پیله درآمدیم و پروانه شدیم



love smsسیل دریا دیده هرگز بر نمی گردد به جوی
نیست ممکن هرکه عاشق شد دگر عاقل شود


فان شاد.کام
love smsخیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته وقتی میگم نوکرتم این آخر رفاقته




love smsدر پاسخ نامه ام گل یخ دادی
هربار مرا وعده دوزخ دادی
یک بار برو کلاس خیاطی عشق
شاید که خدا کرد و به ما نخ دادی



love smsداشتم اشکهایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل میکردم خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشی ببخش اگر این روزها عشق با گریستن ثابت میشود



love smsبهای عشق چست بجزعشق به هم رسیدن یعنی اغاز با هم ماندن یعنی زند گی …زندگی با عشق یعنی کا میابی



love smsدر شگفتم که سلام آغاز هر دیداریست ، ولی در نماز پایان است . شاید این بدین معناست که پایان نماز ، آغاز دیدار است

love smsخیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی خیلی سخته یک غریبه به دلت یک وقتی بشینه بعد اون بگه که هرگز نمی خواد تو رو ببینه



love smsاگه از تو ننوشتم ، فکر نکن سرم شلوغه توی زندگی یه وقتا ، تنهایی رمز عبوره اگه از چشمات گذشتم ، فکر نکن عاشق نبودم مطمئن باش توی دنیا ، دل به تو سپرده بودم .



love smsامروز رفتم برات یه ساعت بخرم ولی هر چی گشتم هیچ ساعتی به قشنگی اون ساعتی که دیدمت پیدا نکردم



love smsهیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند، اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند



love smsای مهربانم، ازین پس هرشب سراغت را از ماه می گیرم و هر روز به خورشید می سپارمت تا مبادا به سایه غم گرفتار شوی



love smsنه خطّی گوشه ی چشمم! نه رنگی بر لب و گونه … اتاق خواب من خالی … ز عطر وحشی پونه !… … دوباره روی تخت من … کتاب شعر و خودکارم! و تعدادی ورق پاره … برو!…از عشق بیزارم !



love smsگل را برای مکانی عشق را برای زمانی و تو را برای همیشه دوست دارام



love smsزندگی بدون عشق یعنی شلوار کردی بدون کش



love smsافسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد

 

love smsنگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر… و می دانی که کویر بدون باران زنده است… پس برو بمیر



love smsهمیشه دلیل شادی کسی باش نه قسمتی از شادی او، و همیشه قسمتی از غم کسی باش نه دلیل غم او .اوژن استوار



love smsهیچ وقت از خدا نخواه که همه ی دنیا مال تو باشه … همیشه از خدا بخواه کسی که همه ی دنیای توست مال کسی دیگه نباشه



love smsاگر کسی را دوست داری، به او بگو. زیرا قلبها معمولاً با کلماتی که ناگفته می‌مانند، می‌شکنن

فان شاد.کام

love smsحکایت همان حکایت همیشگی ست ... یکی هست ... یکی نیست ... خط خطی هم ... همان خط خطی های همیشگی ست ... دل اما ... دل همیشه نیست



love smsچارلی چاپلین: با پول می شود خانه خرید ولی آشیانه نه،رختخواب خرید ولی خواب نه،ساعت خرید ولی زمان نه، می توان مقام خرید ولی احترام نه،می توان کتاب خرید ولی دانش نه،دارو خرید ولی سلامتی نه، خانه خرید ولی زندگی نه و بالاخره ، می توان قلب خرید، ولی عشق را نه



love smsامروز ساعت دیواری اتاقم رو برداشتم و به جاش عکس تورو گذاشتم حالا تو شدی تمام لحظاتم



love smsقلبم آسمان می شود به شوق تپیدن ستاره ی وجودت ... کاش میان تمام ستارگان ، *سهیل* نمی شدی ..



love smsلحظه ها در پی هم می گذرند و میان آنها تو فقط می مانی . لحظه ای با من باش تا ابد در دل من مهمانی***



love smsماندم به تو ای گلشن زیبا چه نویسم من مور صغیرم به سلیمان چه نویسم ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد با این دل تنگم به عزیزم چه نویسم***



love smsفقط او را صدا کردم نیامد/ تمام شب دعا کردم نیامد/ به من گفت باید با وفا بود / به عهدش هم وفا کردم نیامد

 

love smsمیدونی اوج رفاقت کجاست؟ ... اینکه به یاد رفیقی باشی که به یادت نیست ... ببین من الان اوج رفاقتم



love smsشمابه علت حمل مرام وداشتن صفاومعرفت به حبس ابددرقلب من محکوم هستید!



love smsباش بامن که همه رهگذران میگذرند
همه خوبند ولی خوبترازخوب تویی..



love smsای ناز تو بهترین سراغاز
چشمی به نیاز ما بینداز



love smsذغال قلیونتم رفیق! می سوزم تا بسازمت!!!!



love smsدر شهر خرابات کسی پیر نشد از خوردن ادمی زمین سیر نشد گفتیم جوانیم به پیری برسیم توبه کنیم از بس که جوان مرد کسی پیر نشد

 

منبع: سایت تفریحی و سرگرمی فان شاد.کام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد