.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

جوک اینترنتی و کامپیوتری

خنده

مکان: مجتمع پایتخت خیابان میرداماد مغازه اینترنت فروشی


- آقا سلام! ببخشید یه اینترنت میخواستم!

- بله...؟

یه اینترنت می خوام بگیرم سرعت بالا . اینترنت هاتون چند قیمته؟

- جانم...؟

اصلا اونو ول کن،‌ آقا من دیسکت خالی بیارم می تونین یه اینترنت برام روش کپی کنین؟

- ولی آخه...

- آخه نداره دیگه! بی خیال کپی‌رایت! شما یه کپی به ما بده،‌ ما یه عمر ممنونت می شیم! این رفیق ما می گفت اینترنتشو نمی تونه به من ایمیل کنه، گفتم حالا اون ایمیل کنه، من که بلد نیستم دانلودش کنم، گفتم بیام از شما یه کپی بگیرم!

- اجازه بدین من توضیح بدم...

- آهان... راستی... من جمعه‌ها خونه‌ام. اینترنت که تعطیل نیست ایشالله...؟!

- نه نیست! ولی...

- خوب خدا رو شکر! پس یه دو سری برام کپی بزنین، ‌برا بچه‌ها هم ببرم. راستی اینترنت شبا تا ساعت چند بازه؟

- آقا جان...! اینترنت که تعطیل نمیکنه...!

- اِ...! چه خوب! حالا دیسکتاش چه رنگی باشه بیشتر اینترنت توش جا میشه؟!

منبع: سایت تفریحی و سرگرمی فان شاد.کام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد