ღ♥ღ انعکاس زیبایی ღ♥ღ ((جدیدترین مدلهای لباس و جواهرات ))

شیکترین و جدیدترین مدلهای لباس - جدیدترین مدلهای جواهرات و صنایع دستی و ...

ღ♥ღ انعکاس زیبایی ღ♥ღ ((جدیدترین مدلهای لباس و جواهرات ))

شیکترین و جدیدترین مدلهای لباس - جدیدترین مدلهای جواهرات و صنایع دستی و ...

آلبوم: لباس های مجلسی زیبا و شیک

فان شاد | بزرگترین سایت تفریحی ایرانیان  

لباس مجلسی قرمز کار شده

[فان شاد | بزرگترین سایت تفریحی ایرانیان ]  

لباس مجلسی مشکی و طوسی با کمر صورتی رنگ

[ فان شاد | بزرگترین سایت تفریحی ایرانیان]  

لباس مجلسی مشکی رنگ پشت باز

[ فان شاد | بزرگترین سایت تفریحی ایرانیان ]  

لباس مجلسی مسی رنگ

 

لباس مجلسی بندی بنفش رنگ

فان شاد | بزرگترین سایت تفریحی ایرانیان 

لباس مجلسی زرد رنگ

امان از ناخن های شکننده

شکل ظاهری ناخن هایتان چقدر برایتان مهم است؟ شکل ناخن ها می توانند بازگو کننده مطالب زیادی در مورد وضعیت تغذیه ی فرد باشند. همانند سلامتی استخوان، سلامت ناخن نیز به تغذیه ی مناسب بستگی دارد. ناخن های شکننده با کمبود کلسیم، روی، آهن و انبا شتگی بیش از حد سلنیوم ارتباط دارند و کندی رشد ناخن می تواند به دلیل سوء تغذیه کلی باشد.

فان شاد.کام | بزرگترین سایت تفریحی ایرانیان | www.funshad.com

اثر بیوتین بر روی ناخن های شکننده

به گزارش فان شاد.کام  - در افرادی که دچار سوء تغذیه نیستند تاکنون سودمندی یک ماده ی مغذی یعنی بیوتین که بخشی ازویتامین B - کمپلکس است، برای سلامتی ناخن به اثبات رسیده است. پژوهشگران مطالعه ای را برروی افرادی که مصرف بیوتین آنها ظاهراً طبیعی بود (۲۸ تا ۴۲ میکروگرم در روز)انجام دادند ومتوجه شدند افرادی که ناخن های نازک،شکننده وشکسته شده داشتند وقتی به مقدار ۵/۲ میلی گرم (۲۵۰۰ میکروگرم) یا تقریباً ۷۰ برابر مقدار متوسط نیاز روزانه بیوتین مصرف می کردند ، ضخامت ناخن هایشان ۲۵ درصد افزایش می یافت. دلیل ضخامت ناخن هم این است که، بیوتین به داخل ماتریکس ناخن جذب می شود و در آنجا به اصلاح ناخن های شکننده کمک می کند. (ماتریکس بخشی از ناخن است که در انگشت جاسازی شده است و سلول های ناخن در آن جا تولید می شود).

به بیماران مبتلا به سستی ناخن مکمل های بیوتین تجویزمی شود. مقدار بیوتین استفاده شده در بررسی پژوهشگران خیلی زیاد است. در حالی که بیوتین یکی از بی خطرترین مواد مغذی است اما این دوز را فقط زیر نظر پزشک می توان مصرف کرد. زرده ی تخم مرغ، آرد سویا، غلات و قارچ از جمله منابع غنی بیوتین می باشند. کلم برگ، عدس و شیر نیز تا حدی حاوی بیوتین می باشند.

منبع:   سایت بزرگ تفریحی فان شاد.کام

سایه چشم

 

از قدیم گفته اند که راه نفوذ به قلب از چشم می گذرد. از مقدار کمی خط چشم استفاده کنید تا برق چشمان خود را تا آنجا که امکان دارد افزایش دهید.
خیلی جالب است که هرگونه لوازم آرایشی از قبیل سایه، خط چشم، مداد، رنگ و پودرهای مختلف را بر روی پوستتان آزمایش کنید؛ اما بیشتر خانم ها ترجیح می دهند از لوازم آرایشی استفاده کنند که به پوست صورتشات می آید.
به گزارش Bia2Model.Com - انتخاب سایه چشم مناسب که با موقعیت های مختلف اجتماعی سازگاری داشته باشد، راه حل هوشمندانه ای قلمداد می شود.نکات آرایشی
برای استفاده از سایه چشم نکات آرایشی بی شماری وجود دارد.
در مورد انتخاب رنگ دقت بیشتری کنید. شاید اغلب خانم ها تصور کنند که سایه آبی باعث می شود که چشمانشان رنگ آبی خود را بیشتر نشان دهد، اما بعضی از تم های آبی دقیقا نتیجه عکسی بر روی چشم ها می گذارند. به خاطر داشته باشید که رنگ های درهم نیز حالت پریشانی به چشمان شما می دهند و باعث می شوند تا چهره شما انقدرها هم که فکر می کردید زیبا به نظر نرسد.
سایه های کمرنگ بهترین انتخاب در تمام مدت سال هستند. آنها به طور طبیعی با رنگ پوست واقعی شما مخلوط می شوند و به راحتی چهره شما را آنطور که انتظار دارید زیبا می کنند.
رنگ های ملایمی که در پوست پیدا می شود مثل قهوه ای، وانیلی، و ارغوانی کمرنگ از جمله رنگ هایی هستند که حالت طبیعی به چشمان شما می دهند.
برای اینکه چهره شما اندکی جذاب تر و محرک تر شود می توانید از رنگهایی با پیش زمینه تند تر استفاده کنید مثل: طلایی، زیتونی، بنفش کمرنگ، آبی و خاکستری.
کار کردن با انواع رنگ های طبیعی سایه چشم کار ساده ای است.
طرز استعمال
چند روش ساده از جمله به کارگیری سایه چرب، پودر، و خط چشم تکنیک های ساده ای هستند که میتوانند تاثیر نافذی بر روی زیبایی چشم های شما بگذارند.
اگر می خواهید چشم هایتان نزدیکتر به هم جلوه کنند از رنگ های کمرنگ و ملایم سایه چشم در قسمت گوشه داخلی پلکها استفاده کنید.
همچنین می توانید همان قسمت را از داخل خط چشم بکشید، باید توجه کنید که خط چشم به هیچ وجه از داخل چشمان شما بیرون نزند .
باید از رنگ های مات در گوشه خارجی چشمها استفاده کرده و سایه را از جایگاه رویش مژه ها به سمت بالا بکشید. 

 

منبع:   سایت بزرگ تفریحی فان شاد.کام