.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

اس ام اس های باحال

خیلی پستی .
.
.
.
.
و بلندی باید رفت تابه گلی چون تو رسید +


اگه تادربهشت رفتی ودروبه روت بازنکردن،یه یاعلی بگو ازدیوار برو بالا!



پاشو جیش کن بعد بخواب(سازمان دخالت در تمام امور مردم کشور) 

 

چشماتو ببند...........بستی حالا باز کن به اندازه ی همین لحظه نمیتونم دوریت تحمل کنم.

عید پارسالتان مبارک باد.

هروقت تنهاشدی ستاره هاروبشماراگه کم اومدقطره های بارونوبشماراگه بنداومد رورفاقت من حساب کن که نه کم میاد ونه بند میادچشماتو ببند...........بستی حالا باز کن به اندازه ی همین لحظه نمیتونم دوریت تحمل کنم.

عید پارسالتان مبارک باد.

هروقت تنهاشدی ستاره هاروبشماراگه کم اومدقطره های بارونوبشماراگه بنداومد رورفاقت من حساب کن که نه کم میاد ونه بند میادچشماتو ببند...........بستی حالا باز کن به اندازه ی همین لحظه نمیتونم دوریت تحمل کنم.

عید پارسالتان مبارک باد.

هروقت تنهاشدی ستاره هاروبشماراگه کم اومدقطره های بارونوبشماراگه بنداومد رورفاقت من حساب کن که نه کم میاد ونه بند میادچشماتو ببند...........بستی حالا باز کن به اندازه ی همین لحظه نمیتونم دوریت تحمل کنم.

عید پارسالتان مبارک باد.

هروقت تنهاشدی ستاره هاروبشماراگه کم اومدقطره های بارونوبشماراگه بنداومد رورفاقت من حساب کن که نه کم میاد ونه بند میادچشماتو ببند...........بستی حالا باز کن به اندازه ی همین لحظه نمیتونم دوریت تحمل کنم.

عید پارسالتان مبارک باد.

هروقت تنهاشدی ستاره هاروبشماراگه کم اومدقطره های بارونوبشماراگه بنداومد رورفاقت من حساب کن که نه کم میاد ونه بند میادچشماتو ببند...........بستی حالا باز کن به اندازه ی همین لحظه نمیتونم دوریت تحمل کنم.

عید پارسالتان مبارک باد.

هروقت تنهاشدی ستاره هاروبشماراگه کم اومدقطره های بارونوبشماراگه بنداومد رورفاقت من حساب کن که نه کم میاد ونه بند میاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد