.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

رسوایی اخلاقی برای شاهزاده زن سعودی باوجود داشتن همسر!!

رسوایی اخلاقی برای شاهزاده زن سعودی باوجود داشتن همسر!!
یکی از زنان خاندان آل سعود در پی ارتباط نامشروع با یک مرد انگلیسی و بیم از تبعات سنگین آن، با درخواست از دادگاه انگلیس، از این کشور پناهندگی سیاسی دریافت ‌کرد.
به گزارش روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت "، یک شاهزاده زن سعودی که در پی ارتباط با یک مرد انگلیسی فرزند نامشروعی را به دنیا آورده است، از بیم مجازات سنگین پس از بازگشت به کشورش، از انگلیس پناهندگی سیاسی دریافت کرد.
این زن جوان که از اعضای یکی از خاندان‌های ثروتمند آل سعود است اعلام کرده در جریان سفر خود به لندن با دوست انگلیسی‌ خود که غیر مسلمان بوده دیدار و با وی ارتباط برقرار کرده است.
این زن اعلام کرد که در همان سال باردار شده است و از این نگران بوده که همسر سالمندش که یکی از اعضای خاندان سلطنتی عربستان است به رفتارش ظنین شود.
بنا بر این گزارش، این زن، همسر سعودی‌ خود را متقاعد کرد تا به وی اجازه دهد بار دیگر به انگلستان برود. وی قصد داشت تا فرزندش را به صورت پنهانی در انگلیس به دنیا بیاورد. این زن که نامش اعلام نشده به دلیل مجازات شدید از بازگشت به عربستان بیمناک است. وی دادگاه انگلیس را متقاعد کرد در صورتی که به کشورش بازگردد طبق قوانین شریعت به مجازات شدیدی محکوم می‌شود.
از زمانی که این زن از عربستان سعودی گریخته است خانواده وی و همسرش ارتباط با وی را قطع کرده‌اند. دادگاه پناهندگی سیاسی و مهاجرت انگلیس نیز بعد از درخواست این زن به وی پناهندگی سیاسی اعطا کرد که البته وزارت کشور انگلیس روز گذشته از بحث در این خصوص امتناع کرد.
هفته گذشته از پلیس مذهبی عربستان سعودی به دلیل کشته شدن دو خواهر بشدت انتقاد شد. بعد از آنکه پلیس این دو خواهر را با مردانی که با آنها خویشاوند نبودند، دستگیر کردند، برادران این دو دختر، خواهرانشان را به قتل رساندند.
جامعه حمایت از حقوق زنان در عربستان سعودی اعلام کرد که پلیس مذهبی عربستان با دستگیری این دو خواهر 19 و 21 ساله باعث کشته شدن آنها شده است.
هنگامی که این دو دختر از بازداشتگاه زنان در ریاض در پنجم جولای آزاد شدند برادرانشان در جلوی دیدگان پدرشان آنها را با گلوله کشتند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد