.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

تفاوت های ایران و خارج

طنز ۲mim به روز شد! 

خیلی جالبه..نمیدونم نویسنده اش کیه؟

توافت‌های ایران و خارج

موضوع انشای این هفته‌ی ما مثل هفته‌های قبل 'علم بهتر است یا ثروت؟' بود ولی چون موضوع خیلی خنکی بود؛ من تصمیم گرفتم کمی راجب به 'توافت‌های ایران و خارج' و مسایل غیره انشا بنویسم.

پدرم همیشه می‌گوید ' این خارجی‌ها که الکی خارجی نشده‌اند، خیلی کارشان درست بوده که توی خارج راهشان داده‌اند' البته من هم می‌خواهم درسم را بخوانم؛ پیشرفت کنم؛ سیکلم را بگیرم و بعد به خارج بروم. ایران با خارج خیلی فرغ دارد. خارج خیلی بزرگتر است. من خیلی چیزها راجب به خارج می‌دانم.

تازه دایی دختر عمه‌ی پسر همسایه‌مان در آمریکا زندگی می‌کند. برای همین هم پسر همسایه‌مان آمریکا را مثل کف دستش می‌شناسد. او می‌گوید 'در خارج آدم‌های قوی کشور را اداره می‌کنند

 

 ادامه مطلب 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زهراطهماسبی بلداجی (پریشان) چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.parishaniha.persianblog.ir

سلام.خیلی ممنونم که چشماتونو به خاطر خوندن اشعار من خسته کردید.وبلاگ تماشایی وزیبایی دارید.موفق باشید.
واما در مورد نظرتون .من هم موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد