.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

سری جدید اس ام اس

می خوام عکسمو به عنوان یادگاری بهت بدم
فقط یه شرط داره: وقتی بهش نگاه می کنی با چاقوی تیز پرتقال نخوری 

||_________________________________________________||  

.بجز درد و پریشانی نمانده 


||_________________________________________________|| 

.

اگه روزی فهمیدی 1000 نفر دوستت دارن بدون اولیش منم اگه یه روز فهمیدی 100 نفر دوستت دارن بدون اولیش منم اگه یه روز دیدی 10 نفر دوستت دارن بازم اولیش منم اگه دیدی 1 نفر دوستت داره بدون اون منم اگه یه روز دیدی کسی دوست نداره بدون من مردم

.

||_________________________________________________|| 

 

.من همون ماهی کوچوله دل توام مراقب باش دلت نشکنه من میمیرم 

 

.

||_________________________________________________|| 

.


من از یاد رفیقانم دمی غافل نمیمانم
نمیدانم رفیقانم ز من یادی میکنند یا نه؟ 

.

||_________________________________________________|| 

.

با خودم عهد بستم بار دیگر که تو را دیدم بگویم از تو دلگیرم 
ولی باز تو را دیدم گفتم بی تو میمیرم 

.

||_________________________________________________|| 

 

.

اقتدار دله شکسته به اندوهی است که هیچوقت سروده نمیشود................ 

.

||_________________________________________________|| 

.

دوستی گر بین ماست از کشش قلب هاست
قلبه تو گر اهن است قلب من اهن رباست  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد