.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

اس ام اس های ولنتاین و روز عشق

   


کاش میشد سرنوشت خویش را از سر نوشت

کاش می شد اندکی تاریخ را بهتر نوشت

کاش می شد پشت پا زد بر تمام زندگی

داستان عمر خود را گونه ای دیگر نوشت

 

..........................................................................

 

همه در زندگی شطرنج بازیم

نباید بی جهت هرسو بتازیم

اگر تکنیک دلها را بدانیم

همیشه برده و هرگز نبازیم

 

..........................................................................

 


اگر با گریه دریایی بسازم

اگر با خنده رویایی بسازم

اگر خنده شود در من فراموش

اگر گریه شود با من هم آغوش

تو را هرگز نخواهم کرد فراموش

 

.......................................................................... 


آدما از آدما دلگیر میشن ، آدما از آدما زود سیر میشن

آدما رو عشقشون پا میذارن ، آدما آدمو تنها میذارن ...

 

..........................................................................

 


در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم

اصلا به تو افتاده مسیرم که بمیرم

یا چشم بپوش از من و از خویش برانم

یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم

 

..........................................................................

 

کاش رویاهایمان روزی حقیقت می شدند

تنگنای سینه ها دشت محبت می شدند

سادگی مهر و وفا قانون انسان بودن است

کاش قانون هایمان یکدم رعایت می شدند

 

..........................................................................

 

اشکهای همدلی از روی مکر است و فریب

کاش روزی چشمهامان با صداقت می شدند

گاهی از غم می شود ویران دلم

ای کاش بین دلها غصه ها مردانه قسمت می شدند

 

..........................................................................

 


دوست دارم تو سخن گویی و من گوش کنم

غم دل را به کلام تو فراموش کنم

سینه بشکافم و قلبم به تو تقدیم کنم

تا بدانی که فقط جای تو در قلب من است

 

..........................................................................

 


تورا من دوست می دارم نه قدر آب دریاها

که روزی خشک می گردند شوند بیچاره ماهیها

تو رامن دوست می دارم نه قدر غنچه و گلها

که روزی پرپر می شوند بر آرد آه از دلها

تو را من دوست می دارم  به قدر کهکشان و ماه انجم ها

که جاویدان بماند عشق من تا بودن آنها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد