.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

جوک ها و اس ام اسهای کر کر خنده

سلام اینو یادداشت کن

¥ŧΨΓΠΞΛΘΩζθδЊЉ

.

.

.

.شماره تلفن زلیخا:

  

 


 

هرکس در زمان فراوانی ۷ اس ام اس به ما بدهد ما در زمان قحطی

به او ۱۴ اس ام اس میدهیم !!! 


 

 عزیزم................... توقندی......................نباتی.....................

شکلاتی........................... عسلی...................

نداری بدی من با چاییم بخورم؟

 


 

دعای خانمهای مجرد :

دعای خانمهای مجرد : الهم الرزقنا جوانک الرشید الغنی و الصاحب المدرک

 و المسکن.راکب زانتیا.مطیع الامر.لاخواهر لامادر

.متخصص الطبخ و النظافت المنزل و ماهر ...


در پی انتخاب “اوباما” و اتخاذ سیاست های “نرم” از سوی او،

 در محل اجلاس سران سرود “سیا نرمه نرمه” سر دادند

 


 

قضنفر پنجاه تومانی تقلبی چاپ میکنه.. سه سوته میگیرنش..

باتعجب میگه آخه شماها چجوری فهمیدین این تقلبیه؟!

میگن آخه احمق کنار دانشگاه تهران که سمبوسه فروشی نیست.!



ورژن اول : رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم

قشنگ ترین گل رو ندیدم نگرانت شدم .



ورژن دوم : رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم

 قشنگ ترین گلم رو ندیدم . آخه گوشفند ! چرا اون گل رو خوردی ؟


تو که درخت زندگی من هستی که الاغم را به آن می بندم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد