.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

فال و طالع بینی امروز جمعه18 بهمن ماه

متولدین فروردین: امروز برای شما همه چیز مطلوب پیش میرود، البته این ریسک در زمینه های خرید و فروش و اقداماتی برای تغییر و تحول در کسب و کار با پیش بینی های منطقی حتما توام با موفقیت خواهد بود. پولی که دارید به کار اندازید تا از وسوسه ی خرج کردن آن در امان بمانید. البته میتوانید آنرا در بانک نیز نگهداری کنید تا روز مبدا از آن استفاده نمایید.  

متولدین اردیبهشت : از اینکه تلاش کرده اید و شکست خورده اید بی حوصله هستید و نمیدانید که با این مشکلات و مخالفتها چگونه برخورد کنید. اما باید بیشتر منطقی باشید و به ایده های نو بی اندیشید. اگر به طبیعت بروید آرامش خود را پیدا خواهید کرد و نشاط به زندگی شما باز خواهد گشت باعث کدورت خاطر دوستان نزدیک شدید، که با یک عذرخواهی صمیمت دوباره را خواهید یافت.  

 

متولدین خرداد : امروز روز شماست. به هر چه دست بزنید طلا خواهد شد. تغییرات پیوست و فرصت های خوبی در مسیر زندگیتان بوجود میآید. هر کدام را که میخواهید انتخاب کنید و نگران نباشید، مجاب کردن همسر و خانواده و دوستان کمی مشکل به نظر میرسد اما آنها مجبور به پذیرش هستند چرا که گردان برای شما به چرخش در آمده است. یک مالی انتظار شما را میکشد فقط کافیست دست خود را دراز کنید.  

 

متولدین تیر: مدتی است که خیال کمک به کسی را دارید و سرانجام امروز، روز عملی ساختن آن فرا رسیده است. انیجام این عمل خیر از طرف شما باعث میشود تا در موقع نیاز از کسی که انتظارش را ندارید راه گشایی برایتان صورت پذیرد، و همین امر موجب میشود که کدورتهای گذشته برطرف شده و شما به درستی تشخیص دوست و دشمن را بدهید. 

 

متولدین مرداد : امروز علاقه ی زیادی به دلسوزی و همدردی دارید. همچنین فرصتی است برای کسانی که میخواهند با شما دردودل کنند. بردبارتر از گذشته هستید و انتقاد نمیکنید. امروز روزیست برای شما که میتوانید درسهای بزرگی برای بهتر شدن زندگی آینده بگیرید. امروز ستاره ها این فرصت را به شما میدهند که در مورد آنچه بعدا میخواهید انجام دهید عمیقا فکر کنید. مسائل را به خوبی حل میکنید و ابهامات را رفع خواهید کرد.  

 

متولدین شهریور: جوان‌تر‌ها بدانند که زندگی بلاتکلیف، جز افسردگی و انزوا‌طلبی چیز دیگری ندارد. در روحیه کسل خود غرق نشوید و با اجتماع اطراف خود هماهنگ شوید. از ناامیدی فاصله بگیرید و در سلامتی روحتان کوشش کنید. همکاری در محیط کار برای شما مفید است. بازنگری در موضوعات ارزشمند برایتان مناسب است. در سال جدید منتظرانتان را بیش از این در انتظار نگذارید و زودتر اقدامی بکنید. اتلاف وقت بیش از این جایز نیست. 

 


متولدین مهر: اجازه ندهید خشم بر شما غلبه کند. امروز توانایی پیشنهاد کردن طرحهای مختلف را خواهید داشت و بهتر است تا پایان روز کوشش جدی داشته باشید. مطمئن باشید که مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت. اکنون تعهدات شما مستحکمتر میشود و شما بعد از مدتی طولانی از احساس هماهنگی و آرامش لذت خواهید برد.  

 

متولدین آبان: وفاداری را سرلوحه قرار ‌‌دهید ولی در عین حال تودار باشید. قدر دوستان صادق و صمیمی خود را بدانید و نقش آنها را در زندگیتان خوب مورد ارزیابی قرار دهید. به وعده‌هایتان عمل کنید. هیچ مسئله‌ای غیراخلاقی‌تر از خلف وعده نیست. 

 

متولدین آذر: گناه و اشتباه اطرافیان را بزرگ نکنید و تا حدامکان به آنها فرصت جبران بدهید تا به صورت یک مسئله حاد در نیاید. تا قدرت دارید شادی و امید را به زندگی راه بدهید و اجازه ندهید یاس و افسردگی و ناامیدی از در و دیوار خود را وارد کنند. با عبرت گرفتن از گذشته، حال را به بهترین نحو ممکن طی کنید.  

 

متولدین دی: از جمله افرادی هستید که عادت دارید برای ماه آینده برنامه‌ریزی کنید، اما فردا آن را فراموش می‌کنید و جزئیات کوچک را به هنگام فکر کردن از یاد می‌برید. همه چیز به هم ریخته و گیج‌ کننده است، بنابراین بر خوشبختی و سلامتی شما تاثیر می‌گذارد.  

 

متولدین بهمن: کسی را که دوستش دارید زودرنج شده و بغض دلش را بروز می‌دهد، شما به کمکش بشتابید و روحش را جلا دهید. عشق برای شما چیز شگفت‌انگیزی می‌آورد حتی اگر هم رابطه خوبی با دوستدار خود داشته باشید باز هم بهتر می‌شود. 

 

متولدین اسفند: امروز موقعیت خوبی دارید از این که در این موقعیت پیشرو باشید نهراسید. اگر قصد مهمانی گرفتن دارید سعی کنید افرادی را به منزلتان دعوت نمایید که ارزش دوستی را برای شما دارند. و سعی کنید انعطاف پذیری خود را افزایش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد