.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

سریال اخرین سفر شاه

سریال اخرین سفر شاه 

 

آخرین سفر شاه» عنوان مجموعه 150 دقیقه ای است که در 10 قسمت 15 دقیقه ای تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو،سعید ترخانی کارگردان «آخرین سفر شاه» با بیان این مطلب گفت:این مجموعه در قالب داستانی فانتزی و طنز به منظور آشنایی مخاطب نوجوان و بزرگسال با تاریخ انقلاب نگاشته و تولید شده است.

به گفته وی تولید «آخرین سفر شاه» در خرداد ماه1388 به پایان خواهد رسید.

این مجموعه آخرین سالهای حضور شاه در ایران را شامل می شود که درباریان و شاه در برابر تحولات کشور کنترل اوضاع را از دست داده بودند و ضعف های نهان و وابستگی هایشان بیش از هر زمان دیگر نمایان شد.

سریال انیمیشن «آخرین سفر شاه» از ابتدای سال 57 تا مرگ شاه، دست و پا زدن های رژیم برای ابقای سلطنت و آشفتگی ها و پریشان حالی محمدرضا پهلوی پس از فرار از ایران و آخرین سالهای زندگی محمدرضا پهلوی را به تصویر خواهد کشید.

روح محمدرضا پهلوی از دست مأمور مجازات برزخ به زمین فرار کرده است. او برای گرفتن حلالیت و جبران کارهای گذشته به نزد خدمتکار سابقش افشار پناه می برد  و با همایون شجاع پور، مدیر یک شبکه ماهواره ای لس آنجلسی آشنا شده و به اتفاق برای یافتن راهی برای بازگشت به گذشته دست به دامان پیرزنی فالگیر می شوند.

طی ماجراهایی که در هر قسمت پیش می آید محمدرضا گوشه ای از خاطراتش را از زمان فرار از ایران تا هنگام مرگش برای آنها تعریف می کند.

به گفته کارگردان این سریال موقعیت های جالب و طنز، سعی در ایجاد اتفاقات انیمیشنی و تصویری، فضاسازی برای ایجاد جذابیت، تحقیق و پژوهش در منابع تاریخی فراوان و متعدد دوره پهلوی ، وفاداری به اصل اتفاقات و تلاش برای بیان ساده و روان موضوعات نگارش این مجموعه را بسیار دشوار و طولانی کرده است.

برخورداری از گرافیک متفاوت و جذاب، استفاده از رنگهای متناسب با آن دوره تاریخی فرمهای هندسی در طراحی فضاها و بک گراند، طراحی بسیار ساده و شیرین کاراکترها، جذابیتهای بصری این انیمیشن را دو چندان کرده است.

محققان این مجموعه خسرو معتضد، علی وثوقی، پریوش کامیار، سعید ترخانی و نویسندگان آن پریوش کامیار، سعید ترخانی، معصومه سلیمی، مرجان گلستانی انیماتورها مهدی ورمزیار و بهنام شجاعی طباطبایی هستند . گروه کارگردانی شامل سعید ترخانی، احسان انصاری و مهدی ورمزیار است.  

 

 

 

عکسها + تکه های سانسورشده + خلاصه هر قسمت سریال جومونگ را از اینجا ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد