.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

محبوب‌ترین پسوورد‌های کاربران کدام هستند؟

محبوب‌ترین پسوورد‌های کاربران کدام هستند؟

 قبل از این که بخواهید برای ایمیل‌ها، حسابهای بانکی و بلیط‌های شرکت‌های هواپیمایی پسوورد انتخاب کنید، کمی بیشتر تأمل کنید.
بنا بر نتایج مطالعه‌ای جدید که در آمریکا انجام شده، پسووردهایی که هیچ گونه خلاقیت و تفاوتی در آن‌ها دیده نمی‌شود، طعمه و لقمه‌ی آسانی برای دزدان اطلاعات به حساب می‌آیند.
یک تحقیق آماری که بر روی 28 هزار پسووردی که از یک سایت آمریکایی محبوب دزدیده و روی اینترنت منتشر شده بود، نشان می‌دهد که افراد در هنگام انتخاب پسوورد معمولآ به خودشان سختی نمی‌دهند.
16 درصد از مردم نام کوچک خود یا فرزندشان را برای پسوورد انتخاب کرده بودند. 14 درصد دیگر یک ترکیب بسیار ساده روی صفحه کلید مانند 1234 یا 12345678 را انتخاب کرده بودند. کسانی که صفحه کلید انگلیسی داشتند ترکیب ساده‌ی “QWERTY” و کسانی که صفحه کلید اروپایی داشتند، ترکیب “AZERTY” را انتخاب نموده بودند.

5 درصد از پسووردهایی که دزدیده و هک شده بودند، نام شوهای تلویزیونی و یا ستارگان محبوب نوجوانان بودند، مثل “hannah” (خواننده؛ نام کامل: هانا مونتانا) و یا Pokemon، Matrix و Ironman.
همچنین 4 درصد از پسووردها، خود کلمه‌ی “password” و یا ترکیبات ساده‌ای از آن مثل “password1″ بودند.
سه درصد از پسووردها، بیان حالات مختلف رفتاری و کلامی مثل: “I don’t care” (واسم مهم نیست)، “Whatever” (هر چیزی)، “Yes” و یا “No” بودند.
بعضی دیگر، بیان حالات احساسی مانند :”دوستت دارم” و یا “ازت بدم میاد” بودند.
رابرت گراهام (Robert Graham) که این تحقیق را انجام داده و نتایج آن را منتشر سخته است، توصیه می‌کند: “برای مقابله‌ی بهتر با حملات سایبر، پسووردی را انتخاب کنید که بیش از 8 کاراکتر داشته باشد، همچنین یک حرف بزرگ و یک علامت خاص (٪،@، ^ و …) در آن به کار رفته باشد.” 

 

آیا پسووردتان قوی است؟
برای این که ببینید پسووردتان در مقابل حمله‌ی هکرها، به اندازه‌ی کافی قوی هست یا نه، می‌توانید از سایت مایکروسافت کمک بگیرید، اینجا

 

 

بیوگرافی عکسهای بازیگران و خوانندگان ایرانی و خارجی را از اینجا ببینید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد