.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

اس ام اس عاشقانه جدید sms love + اس ام اس فلسفی

سوت و کوره خونه وقتی سایه تو رو سرم نیست
نده آزارم که دیگه طاقتی تو این تنم نیست

 

 

 


ای ماهواره امید
آیا در گستره مدار زمین ، نشانی از امید گمگشته ما نیافتی ؟
اگر او را دیدی سلامش رسان و بگو : ای عزیز ، به خاک افتادگان منتظرند ...

 

 

 


یادته واست جون میسپردم ، الکی تو آغوشت میمردم ؟
ولی تو فقط یه دفعه مردی ، که بگی دیگه بازی رو بردم !

 

 

 

هیچ بارانی جای پای تو را از کوچه قلب و خاطرم نخواهد شست ...

 

 

 


عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی
دختر یا پسر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی
غذا نیست که بهش ناخونک بزنی
رفیق نیست که بهش کلک بزنی
عشق مقدسه که باید پیشش زانو بزنی ...

 

 

سر کلاس پای تخته ، با یه تیپ شلخته ، با خط بد نوشتم ، زندگی بی تو سخته !!

 

 

زیر این سقف کبود . زیر این شعله سنگین سکوت . اگر از یاد تو یادی نکنم ، تک و تنها به خدا می سوزم...

 

 

 

یه بوس لیمو شیرینی برات فرستادم ، عزیزم بگیرش تا تلخ نشده ...!

 

 


گرچه دوست نمی خرد مارا به ریالی  ، ولی نفروشم تار مویش به جهانی

 

 

 

 

جزیره دلم را برای آمدنت چراغانی کردم ، اما باز هم بهانه آوردی و گفتی از آب می ترسم

 

 

 

کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد...
من که نه سنگ بودم نه کوه . پس چرا تنها شدم ؟

 

 


مثل کبریت کشیدن در باد دیدنت دشوار است !
من که به معجزه عشق ایمان دارم . می کشم آخرین دانه کبریتم را در باد. هر چه بادا باد !

 

 

تاتوانی رفع غم از چهره غمناک کن . د رجهان گریاندن آسان است ، اشکی پاک کن ..

 

 

 


من که از یاد تمام آشنایان رفته ام ٬ وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی ...

 

 

 


آوای باد انگار آوای خشک سالیست / دنیا به این بزرگی یک کوزه سفالیست
باید که عشق ورزید ٬ باید که مهربان بود / زیرا که زنده بودن هر لحظه احتمالیست ...

 

 

 

همیشه از شکستن دو چیز بترس
۱. دلی که دوست داره
۲. دلی که همیشه به یادته

 

 

 

منو به عنوان یک دوست به کدامیک از از اینها نسبت میدی ؟

ماه / آسمان / یخ / شن و ماسه / آتش / جاده / آب

جواب:

ماه : کسی که مشکلاتت رو باهاش در میون میزاری
آسمون : کسی که بیشتر از همه دوسش داری
یخ : شخصی که بیشتر از همه دلت براش تنگ میشه
شن و ماسه : کسی که برات بی اهمیته
آتش : کسی که دوست داری دوستت داشته باشه
جاده : کسی که ازش متنفری
آب : کسی که نیمه تو هستش . . .

 

 

 


خدا کند که بدانی که چقدر محتاج است ٬ نگاه خسته من به دعای چشمانت
تو هیچ وقت از پس صبر من بر نمیآئی در انتظار ٬ چه خالیست جای چشمانت . . .

 

 

 

تا حالا شده شوخی شوخی به چشام نگاه کنی تا بفهمی جدی جدی دوست دارم ؟

 

 


آتشی که عشق روشن می کند بسیار بیشتر از سردی و خاموشی ای است که تنفر به بار می آورد

 

 

 


زندگی قصه تلخیست که از آغاز است
بس که آزرده شدم چشم به پایان دارم . . .

 

 

 

دلم در هر تپش ۱۰۰ بار آواز تو را میخواند ٬ نمیدانم تو هم یاد دل ما میکنی یا نه ؟

 

 


سلامی به گرمی آش رشته، که روش با پیازداغ نوشته:
"دوست دارم فرشته "

 

 

 

 

آینده جوانان را از روی خواسته ها ، و گفتار ساده اشان ، می توان پی برد ، نپنداریم که میزان دارایی و یا امکانات آنها ، دلیلی بر پیروزی و شکست آنهاست ، تنها مهم خواسته و آرزوی آنهاست

 

 

 


کسی که می ماند و نمی پرد به یک راز بزرگ آگاه گشته و آن فلسفه پرواز است. اُرد بزرگ

 

 

 

 

شیشه ها شکستنیست
زندگی گذشتنیست
این فقط محبت است که همیشه ماندنیست

 

 

 


بهترین پیروزی ، پیروزی بر نفس است ، ما با عوض کردن خود می توانیم تمام زندگی و گرایش های اطرافیان خود را به سادگی عوض کنیم

 

 


اشک بهترین پدیده ی دنیاست ولی تا زیباترین چیز ها رو از انسان نگیره خودشو تقدیم نمیکنه

 

 

 


اگه خرابی خرابتم
اگه مستی شرابتم
اگه هستی کنارتم
اگه نیستی بیادتم

 

 

 

با رفیقان می نشینی از غریبان یاد کن
این دل بشکسته را هم با پیامی شاد کن

 

 

.............

یاد دارم در غروبی سرد سرد ، میگذشت از کوچه ما دوره گرد
داد میزد: کهنه قالی میخرم ، دسته دوم ، جنس عالی میخرم
کاسه و ظروف سفالی میخرم ، گر نداری کوزه خالی میخرم
اشک در چشمان بابا حلقه بست ، عاقبت آهی کشید بغضش شکست
اول ماه است و نان در سفره نیست ،ای خدا شکرت ، ولی این زندگیست ؟
بوی نان تازه هوشش را برده بود ، اتفاقا مادرم هم روزه بود
خواهرم بی روسری بیرون دوید ، گفت آقا سفره خالی میخرید  . . . ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد