.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

فال امروز ، چهارشنبه 7 اسفندماه

فال امروز ، چهارشنبه 7 اسفندماه

 

فروردین ماه : فرصت خوبی است که به انجام کارهای عقب مانده بپردازید و خیال خودتان را راحت کنید. امروز چند خبر خوب خواهید شنید. 

اردیبهشت ماه : در تصمیم اخیر خود پابرجا باشید و راه خود را ادامه بدهید، حتما" موفق خواهید شد، یکی از دوستان قدیم به کمک مالی شما نیاز دارد. 

 

خرداد ماه : سهل انگاری را کنار بگذارید و برای ساختن آینده ای روشن آماده  شوید، بهتر است از آموخته هایتان بهره بگیرید. ممکن است مجبور شوید برای انجام یک معامله به سفری کوتاه بروید. 

تیر ماه : توجه شما به واقعیت ها کم شده و بیشتر رویایی فکر میکنید. برای موفق شدن لازم است که به حقایق بیشتر توجه داشته باشید. روز آرام و خوبی در پیش دارید. 

مرداد ماه : نباید از دیگران متوقع باشید که همه کارهایتان را انجام دهند، شما هم باید احساس مسئولیت کنید و مقداری از کار ها را بدست بگیرید، روز دلنشینی در راه دارید. 

شهریور ماه : راه درستی را انتخاب کرده اید و به طور مسلم پیروز خواهید شد ولی برای این که زودتر به مقصود برسید، بهتر است از بزرگان فامیل مشورت بخواهید.  

مهر ماه : اتفاقات چند روز گذشته شما را ناراحت و اندوهگین کرده است، متاسفانه باید حقیقت را پذیرفت روزهای آتی را با شادی آغاز خواهید کرد و با موفقیت به پایان خواهید رساند. 

آبان ماه : برای بهتر شدن اوضاع زندگی داخلی، لازم است برنامه منظمی داشته باشید وگرنه وضع به همین شکل باقی خواهد ماند. در انتظار چند خبر خوش باشید. 

آذر ماه : یک برخورد ناخوشایند شما را ناراحت کرده است، نگران نباشید زیرا در روزهای آتی چند برخورد و ملاقات دلنشین خواهید داشت! روز شیرینی در راه دارید. 

دی ماه : بزودی نامه ای به شما میرسد که شما را مملو از شادی خواهد کرد، احتمال دارد به سفر دراز مدت بروید. روزهای شیرین و دلنشین در راه دارید. 

بهمن ماه : اعتماد و اطمینان شما به دیگران خوب است ولی یادتان باشد که به همه نمیتوان اعتماد کرد، مخصوصا" کسانی که تازه با شما آشنائی به هم زده اند. 

اسفند ماه : باید سعی کنید از پیله تنهایی در بیاید و بیشتر از پیش با آشنایان رفت و آمد داشته باشید یکی از نزدیکان به کمک روحی شما نیازمند است، او را کمک کنید. روز خوشحال کننده ای در راه دارید.  

 

بیوگرافی و عکسهای خصوصی و خانوادگی بازیگران و خوانندگان  را از اینجا ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد