.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

شان رحیم خان؛ آرایشگر ایرانی ستارگان سینما و سیاستمداران

شان رحیم خان، آرایشگری به نام و صاحب بزرگترین آرایشگاه در اروپا است. او زاده ایران است و ستارگان سینما، سیاستمداران، چهره های سرشناس دنیای مد و ورزشکاران معروف، موهای خود را به دست او می سپارند.

این آرایشگر سرشناس ایرانی در قلب شهر برلین، پایتخت آلمان، به شهرت رسیده است. شان رحیم خان در گفت وگوی ویژه با رادیو فردا به پرسش هایی مانند چگونگی راهیابی به دنیای آرایشگری، مشتریان سرشناس و از همه مهم تر راز موفقیتش پاسخ داده است.

آقای رحیم خان! چند سال است که در آلمان هستید؟

شان رحیم خان: حدود ۱۳ سال است که در آلمان هستم. در ۱۳ سالگی از ایران بیرون آمدم و در وین زندگی کردم، بعد از آن به آمریکا رفتم و یک سال در لس آنجلس بودم و از آنجا به برلین پایتخت آلمان آمدم .

چطور شد که آرایشگر شدید و خیلی زود به شهرت دست پیدا کردید؟

به طور تصادفی آرایشگر شدم. یکی از دوستانم که پدرش در وین آرایشگر بود، مرا به عنوان مدل به آرایشگاه پدرش برد و من از این کار خوشم آمد زیرا دختران بسیار زیبایی آنجا بودند و من چون ۱۵ سال داشتم، این مسئله برایم بسیار مهم بود. به همین دلیل آرایشگر شدم.

دو سال بعد، در دوره آموزشی آرایشگری شرکت کردم. این دوره سه ساله بود و در مدت این سه سال، مدیری که پیش او کار می کردم متوجه شد که کارم بسیار خوب است و خیلی خوب با موها رفتار می کنم.

در مسابقات آرایشگری نیز شرکت کردم و خوشبختانه توانستم در تمام مسابقات برنده شوم و به این نتیجه رسیدم که آرایشگری در خون من است. بنابر این دوره های دیگری را در انگلستان و فرانسه به هزینه خودم گذراندم.

وقتی شما عاشق کارتان باشید، معروفیت خود به خود به سراغتان می آید. اگر کارتان خوب باشد، آدم های سرشناسی که در تلویزیون یا سینما هستند و می خواهند موهایشان خوب باشد به سراغ بهترین ها می آیند، بنابراین معروفیت هم به دنبالش می آید.

اولین چهره معروفی که به شما مراجعه کرد گویا یک ستاره سینمای آمریکایی بود. در این باره بیشتر توضیح دهید.

وقتی می خواستم از آمریکا به اروپا برگردم، یکی از دوستانم، جودی فاستر را به من معرفی کرد تا موهایش را درست کنم. خوشبختانه خانم جودی فاستر یک بار که به اروپا آمده بود، به یاد آورد که من در برلین هستم.

آن زمان در آرایشگاه معروفی به نام «اودووایلز» کار می کردم. در همان ساختمان، هتلی وجود دارد که خانم جودی فاستر در آن یک اتاق داشت و یک آرایشگر خیلی خوب می خواست که موهایش را درست کند. بنابر این من رفتم به هتل تا موهایش را درست کنم و آنجا دوباره با هم آشنا شدیم. او افراد معروف دیگری را پیش من فرستاد، و به این ترتیب افراد معروفی از آمریکا و اروپا مرا پیدا کردند.

بازیکنان فوتبال هم پیش شما می آیند؟

بله چند تن از بازیکنان فوتبال آلمان پیش من می آیند. البته فوتبالیست های معروف دیگر هم می آیند. در ضمن افتخار می کنم که رییس جمهور آلمان هم پیش من می آید.

آقای شان رحیم خان! اکثر سیاستمداران و نمایندگان مجلس آلمان هم پیش شما می آیند؟

بله، زیرا برلین پایتخت آلمان است.

البته آرایشگران زیادی در برلین وجود دارند ولی چون کار شما عالی است، پیش شما می آیند.

بله، ولی نکته دیگری که خیلی مهم است، جدی بودن در کار است. من همیشه به حرف هایشان گوش می دهم و می گذارم حرفشان را بزنند و این که افراد را درک کنید، بسیار مهم است. مخصوصا در مورد سیاستمداران که وقتشان کم است و دوست دارند از کارشان دور شوند و آرامش پیدا کنند.

در روزنامه ها نوشته است که چهره های سرشناس، هنرپیشه های هالیوودی، سیاستمداران، فوتبالیست ها و ورزشکاران مشتریان شما هستند. یکی از خصوصیات شغلی شما، رازداری است یعنی به حرف های آنها گوش می دهید ولی جایی بازگو نمی کنید. درست است؟

بله درست است.

اسم شما، شان رحیم خان است. آیا این اسم حقیقی شماست؟

اسم من خشایارشاست و چون اسم بسیار سخت است، انتهای «شا» یک نون گذاشتم و شد «شان». رحیم خان هم فامیلی من است.

چند ماه پیش تونی بلر و همسرش، از انگلستان به برلین آمده بودند. او وقتی اسم «شان» را شنید گفت: حتما یک اسم ایرانی است، چون ایرانی های بسیاری را در انگلیس می شناسم که نامشان «شان» است.

شنیده ایم که آرایشگاه خود را توسعه داده اید.

بله خوشبختانه می توانم بگویم در حال حاضرآرایشگاه من، بزرگترین آرایشگاه اروپاست.

اسم آرایشگاه «شان رحیم خان» است و آرم آرایشگاه از قدیمی ترین آرم های ایران است. این آرم، دو طاووس است که از ایران سه هزار سال پیش آمده و من آن را کمی تغییر داده ام.

سه مغازه در آرایشگاه من وجود دارد. بخشی از آن بوتیک است که وسایل خانه، لوازم آرایش و جواهرات به فروش می رسد و یک بخش آن هم کافی شاپ و کوکتل بار است، یک بخش نیز آرایشگاه است. هر سه را با هم در یک مغازه درست کرده ام.

در واقع مجموعه ای از آرایشگاه و فروشگاه است؟

بله، خوشبختانه این مغازه بسیار خوب کار کرد و من شش ماه پیش دو مغازه جدید باز کردم. یکی در هتل « الینگتون» در کوتن ویکی در هتل «ادلوند»

همان هتلی که آقای باراک اوباما در آن اقامت داشت؟

بله درست است. خوشحالم که این کار خیلی سریع جواب داد و من شانس آوردم.

آقای رحیم خان! آیا شما بین یک هنرپیشه هالیوودی که برای درست کردن موهایش می آید و یک شخص عادی تفاوتی قائل می شوید؟

هیچ فرقی ندارند. تنها تفاوتش این است مشتری ای که خیلی معروف است و مثلا هنرپیشه معروف آمریکایی است، باید پول بیشتری بدهد چون ما باید در هتل موهایش را درست کنیم.

به عنوان مثال اگر خانم شارون استون که اخیرا برای جشنواره فیلم برلین آمده بود، به مغازه ما بیاید، افراد بسیار زیادی جمع می شوند و نمی گذراند کسی داخل و خارج شود، بنابراین ما مجبوریم در هتل موهای او را درست کنیم.

یعنی باید به هتل بروید و اختصاصی موهای او را درست کنید؟

بله متاسفانه این طور است. البته ما این کار را نمی کنیم، مگر این که به هیچ عنوان امکان حضور آن فرد در مغازه وجود نداشته باشد. مثلا خانم تونی بلر، که به خاطر تدابیر امنیتی مجبورم به هتل بروم و موهایش را درست کنم.

در حال حاضر تابستان است و همه جا تعطیل، از جمله مجلس آلمان و دولت آلمان نیز تعطیل است. چرا شما تعطیل نیستید؟

برلین شهر جالبی است که کار و فعالیت هیچ گاه متوقف نمی شود. اتفاقا هفته پیش، هفت روز هفته را کار کردم. زیرا هفته مد بود و تمام طراحان مد، از اروپا آمده بودند و  فقط یک هفته وقت داشتند که مدهایشان را نشان دهند. برای من و همکارانم بسیار جالب است، زیرا در این شوها ما موهایشان را درست می کنیم.

در یک هفته پنج شوی مختلف داشتیم و کار بسیار سختی بود. زیرا هر شو حدود ۱۹ تا ۲۰ مدل دارد که باید موهایشان را درست کنیم و باید بدانیم چگونه موهایشان را درست کنیم و چه کارهایی باید انجام دهیم. همچنین زمان زیادی می برد که عکاس ها عکس بگیرند.

ما از سه هفته پیش، روی این مسئله کار کردیم و خوشحالیم که هفته گذشته بالاخره تمام شد.

آیا ممکن است از چهره های معروف ایرانی که پیش شما می آیند، اسم ببرید؟

متاسفانه نمی توانم. ولی خواننده های ایرانی پیش من می آیند و سه مشتری هم دارم که ماهی یک بار از تهران می آیند و من موهایشان را می زنم و بر می گردند تهران، زیرا در تهران زندگی می کنند ولی نمی توانم اسمشان را بگویم.

آقای شان رحیم خان! شنیده ایم که یک شامپو را به زودی به بازار ارائه می دهید.

بله، یک سری شامپو و نرم کننده درست کرده ام که ۱۰ محصول مختلف برای مو است. این محصولات ابتدا در پاریس و برلین به فروش می رود و بعد در جاهای دیگر. امیدوارم یک روز هم در تهران به فروش برسد. البته از شامپوهای دیگر کمی گرانتر است

نظرات 1 + ارسال نظر
باکس هوشمند پارسیان یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ق.ظ http://parsianlink.mihanblog.com/

معرفی لینک باکس هوشمند پارسیان :
پارسیان یک سیستم لینک دهی از نوع هوشمند و توسط فید خروجی وبلاگ هاست که به صورت خودکار جدیدترین نوشته کاربران را نشان می دهد ، بدون هیچگونه دخالت انسانی .

مزایا :
عملکرد باکس پارسیان به این صورت که مطالب وبلاگ تمامی کسانی که عضو باکس هستند بصورت لینک در باکس نمایش داده می شود و این به این معنی است که شما در فرستادن لینک به باکس ما هیچ محدودیت ندارید و لینکهای شما به محض آپدیت ، حداکثر در 10 دقیقه در باکس ثبت می شود ،و هر لینکی که جدیدتر باشد در صدر فهرست قرار می گیرد . هم اکنون بیش 150 وبلاگ عضو این باکس هستند ، طبق گفته خود صاحبان این وبلاگها از زمان عضویتشان در پارسیان لینک باکس آمار بازدیدشان افزایش قابل توجه ای داشته و هم چنین قرار داده شدن شما در باکس پارسیان به مانند یک بمب گوگلی کوچک عمل می کند و با ثبت وبلاگ شما در تمامی وبلاگهای عضو باعث افزایش رنک شما نیز می شود .
http://parsianlink.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد