.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

sms های جدید و باحال

سلام و درود بر شما بندگان پاک خدا که اگر شما هم حمام بروید ، یکی از آنهایید !!!

 

همه سرشون رو میگیرن بالا ماه رو ببینن ، نمی دونن ماه سرش رو انداخته پایین داره اس ام اس میخونه .

 

دیشب گربه ها همه جیگر ها رو خوردن !هستی یا خوردنت !!!؟؟ نگران گربه ای هستم که تو رو میخوره ! آخه طفلکی مسموم میشه !!!

 

با فعال سازی پیام چند رسانه ای mms در صورت نداشتن اس ام اس جدید میتوانید عکس خود را برای ما بفرستید تا بخندیم !!!

 

مهر دل ما مدام تقدیم شما

عمری که شود به کام تقدیم شما

پیدا نشد آن هدیه که در شان شماست

یک باغ پر از گل تقدیم شما

 

از خدا پرسیدم گل بی خار وجود داره ؟ گفت : هییس داره اس ام اس می خونه .


 

جیگرم با جیگرت ۲ تا میشه ! نکنه جیگرتو موش بخوره جیگرم تنها میشه !!! 

 

خبر چون سیل دنیا را گرفته، که دارا رفته سارا را گرفته ، خودم را دار خواهم زد یقیناْ ، دلم تصمیم کبرا را گرفته !!!

 

اس ام اس یعنی بی سر و صدا تو قلبها سرک کشیدن ٬ تا با زبون بی زبونی بگی به یادتم  . . .

 

وقتی تو چشات زل میزنم ٬ وقتی می بینم دوستم داری ٬ ار ته دلم داد میزنم اگه فرشته ها بخوان تو رو زودتر ببرن به اونا میگم : از قدیم ماهی رو با تنگش میبرن . . .!

 

 خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک ولی جالب اینجاست ٬ تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام . . .

 

آمده ایم که با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم ٬ نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم . . .

 

توانا بود هرکه دانا بود

نیست دکتری که خطش خوانا بود

 

هرکس در زمان فراوانی ۷ اس ام اس به ما بدهد ما در زمان قحطی به او ۱۴ اس ام اس میدهیم !!!

 

عاشقان را عشق فرمان می دهد. لوتیان را معرفت...  مخلصیم با معرفت ... !

 

مثل ساحل آرام باش تا دیگران مانند دریا بیقرارت باشند.

 

گاهی وقت ها باید کم باشی تا کمبودت احساس شه نه اینکه نباشی تا نبودنت عادت شه !

 

ساکنان دریا بعد از مدتی صدای امواج را نمی شنوند... عجب تلخ است، قصه ی عادت...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد