.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

براد پیت و آنجلینا جولی با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

 

براد پیت و آنجلینا جولی با یکدیگر مبارزه می‌کنند. 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، این قصه «میدان ونسسلاس» نام دارد که دو شرکت مستقل فیلم‌سازی آن را با کمک «آیرا مگس»‌ مجری یکی از برنامه‌های مطرح رادیویی تهیه می‌کنند.
قصه فیلیپس قبل از این به صورت نمایش رادیویی از برنامه‌ خانم مگس پخش شده است. این نمایش با استقبال خیلی خوب شنوندگان رادیویی روبرو شد و این نکته آیرا مگس را تشویق به تولید نسخه سینمایی آن کرد.
خط اصلی قصه «میدان ونسسلاس» درباره زندگی دو جاسوس است که در مأموریت‌های جداگانه‌ای که دارند، یکدیگر را ملاقات می‌کنند و به یکدیگر دل می‌بندند. این در حالی است که آن‌ها در دنیای کاری خود با یکدیگر رقابت سختی دارند.
قصه کوتاه فیلیپس سال قبل در کتاب «وایلد ایست: قصه‌هایی از آخرین جبهه» چاپ شد، که مجموعه‌ای از قصه‌های کوتاه را در خود داشت.
فیلم سینمایی «میدان ونسسلاس» اولین کار حرفه‌ای آیرامگس در دنیای سینماست.
«کریستوفر مارکوس» و «استفن مک فیلی» کار نگارش فیلم‌نامه فیلم را انجام می‌دهند. آن‌ها قبل از این فیلم‌نامه دو قسمت اول و دوم «وقایع‌نگاری نارنیا» را نوشته‌اند و فیلم کمیک استریپی «کاپیتان آمریکا» به کارگردانی «جو جانسن» را بزودی روانه اکران عمومی می‌کنند.
پیت و جولی که در «میدان ونسسلاس» نقش دو جاسوس ماجراجوی قصه را بازی می‌کنند، سه سال پیش اکشن ماجراجویانه و کمدی «آقا و خانم اسمیت» را روی پرده سینماهای جهان داشتند که حال و هوایی شبیه کار جدیدشان دارد.
این دو بازیگر امسال برای فیلم‌های «مورد عجیب بنجامین باتن» و «بچه عوضی» نامزد دریافت جایزه اسکار بودند.
پیت در سال جدید فیلم‌های «درخت زندگی» و «شهر گمشده از» را بازی می‌کند، در حالی که جولی بازی در درام اکشن «سالت» را در دست تولید دارد که حال و هوایی جاسوسی دارد.
قرار بود نقش اصلی این فیلم را «تام کروز» بازی کند. اما تهیه‌کنندگان آن با تغییر بخش‌هایی از فیلم‌نامه و تبدیل کاراکتر اصلی از مرد به زن، جولی را برای بازی در نقش اصلی انتخاب کردند.
«آقا و خانم اسمیت» (که از سینمای جمهوری اسلامی ایران هم پخش شده است) سال 2005 فروشی 250 میلیون دلاری در سطح بین‌المللی داشت. 

 

  تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی دومیم  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد