.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

واکنش مشاور رئیس‌جمهور به پیام نوروزی اوباما

واکنش مشاور رئیس‌جمهور به پیام اوباما

خبرگزاری فرانسه به نقل از یکی از مشاوران رئیس جمهور اسلامی ایران گزارش داد که ایران در واکنش به پیام باراک اوباما خواستار اصلاح اشتباهات گذشته آمریکا علیه ایران شده است.

به گزارش فارس، علی‌اکبر جوانفکر از مشاوران بلندپایه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه از پیام باراک اوباما رئیس جمهور جدید آمریکا خطاب به ملت و رهبران ایرانی استقبال کرد ولی در عین حال از وی خواست با اقدامات ملموس و عینی اشتباهات گذشته آمریکا را در قبال ایران اصلاح کند.

وی در واکنش به پیام اوباما که طی آن به مردم و دولت ایران سال جدید شمسی را تبریک گفت ،افزود: " ما از تمایل رئیس جمهور آمریکا برای کنار گذاشتن اختلافات استقبال می‌‌کنیم. "

جوانفکر گفت: ولی اجرای این امر تنها با به فراموشی سپردن رویکردهای خصمانه و تجاوزگرانه سابق آمریکا از سوی ایران صورت نمی‌گیرد.

وی تاکید کرد که دولت آمریکا باید اشتباهات گذشته را درک کند و در صدد اصلاح آن بر آید تا زمینه‌ای برای کنار گذاشتن اختلافات باشد.

جوانفکر گفت که اوباما از تغییر سخن می‌‌گوید ولی اقدامات ملموس و عینی برای اصلاح اشتباهاتی که در گذشته در حق ایران مرتکب شده است، اتخاذ نکرده است.

وی تاکید کرد، اوباما باید از سخن صرف خارج شود و دست به اقدام عملی بزند و در صورتی که آمادگی خود را برای چنین اقدامی نشان داد ، دولت ایران بدان پشت نخواهد کرد.

باراک اوباما رئیس جمهور جدید آمریکا ساعاتی پیش در یک برنامه تلویزیونی سال جدید شمسی را به مردم و دولت ایران تبریک گفت و خواستار در پیش گرفتن یک دیپلماسی برای حل تمامی مشکلات فیمابین و برقراری روابط سازنده با ایران شد.

باراک اوباما امروز جمعه به وقت محلی در پیامی تلویزیونی، به طور مستقیم به مردم و دولت ایران سال جدید شمسی را تبریک گفت و تاکید کرد که "اکنون زمان برای دیپلماسی دو جانبه فراهم است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد