.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

گزارش شبکه «روسیا الیوم» از یوزارسیف

شبکه تلویزیونی «روسیا الیوم» در گزارشی به سریال «یوسف پیامبر» پرداخت.

به گزارش آفتاب، «روسیا الیوم» در این گزارش با اشاره به کارگردان و مشخصات این سریال نوشت: «این سریال که در چهل و پنج قسمت ساخته شده، داستان حضرت یوسف (ع) را از دوران کودکی تا آنجایی که داستانها و متون دینی روایت کرده‌اند به تصویر کشیده است».

به نوشته «روسیا الیوم»، در این سریال بیش از دویست هنرپیشه که بیشتر آنها از دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان رشته تئاتر هستند بازی کرده‌اند.

به ادعای این رسانه روسی، ساخت این سریال تقریبا هفت میلیون دلار هزینه داشته که در مقایسه با دیگر سریال‌های تاریخی ساخته شده در ایران بسیار اندک است!

روسیا الیوم سپس می‌افزاید: «تلاش شده است سریالی بر اساس واقعیتهای قرآنی و برخی تفاسیر اسلامی ساخته شود اما تاریخ فراعنه مصر به ویژه فرعون زمان وقوع داستان نیز مد نظر قرار گرفته است».

گزارش مذکور به برخی حاشیه‌های این سریال نیز اشاره کرده و افزوده است: «یوزارسیف پرسشهای زیادی را مطرح کرده است؛ زیرا این سریال اینگونه نشان می‌دهد که حضرت یعقوب (ع) و حضرت یوسف (ع) هر کدام چندین زن گرفته‌اند. همین سبب شده است برخی‌ها این موضوع را مطرح کنند که این سریال به نوعی ترویج چند‌همسری است اما دست‌اندرکاران این سریال آن را تکذیب می‌کنند و می‌گویند این سریال فقط یک نمایش تاریخی و دینی است».

روسیا الیوم در پایان نوشت: «داستان حضرت یوسف (ع) همانند دیگر داستانهای دینی به یک سریال تلویزیونی در ایران اسلامی تبدیل شده است. بسیاری در ایران با حضور یک بازیگر در نقش پیامبران مخالف‌اند اما ایرانی‌ها داستان‌های مربوط به پیامبران را بر اساس روایات اسلامی می‌سازند».


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد