.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

گزارش کامل ویژه‌های نوروز 88 در سیما

شبکه‌های مختلف سیما همانند سال گذشته به تولید برنامه‌هایی در قالب‌های نمایشی، ترکیبی و مستند در کنار برنامه‌های تامینی می‌پردازند البته پخش سریال‌های « یوسف پیامبر(ع)»و «افسانه‌ی جومونگ» در میان انبوه برنامه‌های نوروزی ادامه می‌یابد.

**شبکه اول

- ویژه‌برنامه «نقره» که روز جمعه (30 اسفندماه) از ساعت 10 الی 12 روی آنتن شبکه یک می‌رود، رخدادهای ایام نوروز در سال‌های پرفراز و فرود دهه 60 را به تصویر می‌کشد.«نقره» را محمد صوفی تهیه می‌کند و کارگردانی آن را حمید اشرفی برعهده دارد.

- سریال« یوسف پیامبر(ع)» در ایام نوروز روزهای جمعه ساعت 21 پخش می‌شود. در نوروز ،ساعت 22، سریال «اشک‌ها و لبخندها» پخش‌می‌شود و در روزهای جمعه ساعت 21 سریال «یوسف پیامبر (ع)» پخش روی آنتن می‌رود.

- «مجله علمی اقتصادی سال 87 » عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که مصطفی اسبقیان، در 15 قسمت 20 دقیقه‌ای آن را تهیه و کارگردانی کرده است.

-«شرق دیوار آفتاب » در 20 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید شده‌است و در ایام نوروز پنج قسمت منتخب آن پخش می‌شود. این برنامه درباره‌ی پیشینه و سابقه فرهنگی بین دو تمدن ایران و چین با تأکید بر دو مقوله فرهنگ و مدیریت و مدیریت فرهنگی است.رویا نونهالی وابوالحسن تهامی‌نژاد، راویان این مجموعه مستند هستند.

*برنامه نوروزی کودک و نوجوان شبکه یک

در برنامه سیمای کودک ویژه نوروز با دعوت از خانواده یکی از مخاطبان برنامه های کودک یا با برقراری تماس تلفنی با آن ها، از این افراد خواسته می شود تا شانس خود را با انتخاب جعبه هایی که در آن موضوع یک برنامه نوشته شده است امتحان کنند. سپس با مشخص شدن محتویات جعبه برنامه های متناسب با موضوع انتخاب شده اعم از کارتون، برنامه های عروسکی پخش می‌شود.این برنامه را «سعید شیخ زاده» اجرا می کند و تهیه و کارگردانی آن بر عهده «امیر ابراهیم طاولی» است.

- سریال داستانی «بیست» به کارگردانی محمد حسن زاده و با تهیه کنندگی پروین شمشکی و سری جدید مجموعه انیمیشن «قصه ما مثل شد» به کارگردانی و تهیه کنندگی «امیر محمد دهستانی» پخش می‌شود.

سیمای کودک و نوجوان نوروزی در ایام عید ساعت 14و30دقیقه به مدت 90 دقیقه روی آنتن می‌رود.  

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

*شبکه دو

به گزارش سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)فیلمهای سینمایی هر روز ساعت 17و30دقیقه پخش می شود و ساعت 11 روز بعد تکرار می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها به «راه حل نهایی»،« توطئه 1و2»،« میهمان»،« دنیای بدون دزد»،« کلاه چرمی ها»،« شکست»،« گرگ آبی»، «آقای 3000»،« رستگاری»،« لونا روح یک وال» و« ماجرای دسپر»می توان اشاره کرد.«حول حالنا» ، «اینجا بودن» و «حلقه» نیز از تله فیلم های ایرانی است که در این مدت پخش می شوند.

- «ماه عسل» که سریال نوروزی شبکه است ،هر شب ساعت21و10 دقیقه پخش می شود. «ماه عسل» به کارگردانی شاهد احمدلو درباره زندگی «امیر و شیرین» -دختر و پسر جوان- است که قصد دارند با هم ازدواج کنند اما برای آنها موانعی به وجود می آید. دراین سریال که در 15 قسمت ساخته شده است سعید پور صمیمی، محمد مطیع، پروانه معصومی، افسر اسدی وامیرحسین صدیق بازی می کنند.

- سریال «کلاه قرمزی 3» هر روز ساعت 16پخش می شود. در این سری دو عروسک جدید به نام های «گی گی لی» و «پسر عمه زا»، «کلاه قرمزی» و «پسرخاله» را همراهی می کنند. ایرج طهماسب، حمید جبلی، باران کوثری، امین حیایی، علیرضا خمسه، شهرام قائدی، رضا شفیع جم، منوچهر آذری، پانته آ بهرام و آتیلا پسیانی از بازیگران «کلاه قرمزی3»هستند.

- برنامه «فیتیله عیدا تعطیله» با 50 شعر جدید از مصطفی رحمان دوست، اسدا... شعبانی روی آنتن می‌رود.

- گروه کودک و نوجوان 18 فیلم سینمایی برای نوروز آماده کرده که در این ایام پخش می‌شود.

-«خاله شادونه» در برنامه ای ویژه خردسالان با عنوان «شکوفه های بهاری» حضور می‌یابد. «خاله سارا همیشه بهار» در سبکی جدید به صورت مستقیم روی آنتن می‌رود.

-انیمیشن «دانشمندان» برای نخستین بارروایت گر زندگی دانشمندان ایرانی برای کودکان است.

-«چهل تکه» عنوان برنامه عروسکی دیگری است که هر روز از ساعت 8 تا 13 پخش می شود.

-ساعت 22 نیز برنامه جدید «شب بخیر بچه ها» که برای بچه ها قصه گویی می کند روی آنتن می‌رود.گ

*شبکه سه

- سریال «مرد دو هزار چهره» در 13 قسمت 45 دقیقه‌یی هرشب ساعت 22و45 دقیقه پخش می‌شود وساعت 14و15دقیقه تکرار آن روی آنتن می‌رود. کارگردان این مجموعه مهران مدیری و تهیه کنندگان آن مجید آقا گلیان و حمید آقا گلیان است.در «مرد دوهزار چهره» مسعود شصت چی در پنج موقعیت جدید قرار می‌گیرد.

- سریال«افسانه جومونگ» در نوروز روزانه پخش می‌شود. این مجموعه از جمعه (30اسفند ماه) ساعت 18و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود و ساعت 10و15 دقیقه‌ی روز بعد تکرار می‌شود.

- «سینما و ورزش»عنوان برنامه‌یی است که ساعت 16و45 دقیقه پخش می‌شود. این برنامه در 26 قسمت 30 دقیقه‌یی به تهیه کنندگی محمدرشیدی ساخته شده است.هر قسمت از آن به بررسی یک رشته ورزشی و فیلمهای مربوط به آن در طول تاریخ می پردازد.

- برنامه‌ی «مردان آهنین» در 15 قسمت 40 دقیقه‌یی ، ساعت 23و30 دقیقه روی آنتن می‌رود و ساعت 16 روز بعد تکرار می‌شود.غلامعباس ق قنبری و محسن تقوی زنوز تهیه‌کنندگان این برنامه هستند.در این مسابقه 32 ورزشکار در سه مرحله مقدماتی ، نیمه نهایی و نهایی با هم به رقابت می پردازند .

- «یک روز ، یک فوتبال »برنامه‌یی است که در 20 قسمت 65 دقیقه یی تولید شده است. این برنامه ساعت 7و15 دقیقه روانه‌ی آنتن می‌شود و تهیه کننده‌ی آن حسین ذکایی است. در «یک روز یک فوتبال»هر روز یک مسابقه‌ی فوتبال مهم و جذاب از مسابقات تیم ملی ایران ، لیگ‌های اروپایی و بازیهای جهانی پخش می‌شود .

- «جهان 87 » عنوان برنامه‌یی است که در 13 قسمت 15 دقیقه‌یی ساخته شده است و اول فروردین ماه زمان آغاز پخش آن است.«جهان 87»ساعت 8و30 دقیقه به تهیه کنندگی امیر فکری روی آنتن می‌رود و به رویداد های مهم ایران وجهان در سال 87 می پردازد .

- برنامه‌ی «در امتداد نور» در 49 قسمت 10 دقیقه ای ساعت : 7و15 دقیقه پخش می‌شود.این مجموعه درباره‌ی حرکت کاروان راهیان نور است و تهیه‌کنندگی آن را حسین سلطانی برعهده دارد.

- سری جدید برنامه‌ی «سی سال، سی مجموعه» ساعت 15و15 دقیقه روی آنتن می‌رود . تهیه کننده‌ی این برنامه حسین مروی است و در آن فریدون جیرانی -کارگردان هنری ، کارشناس ومجری این برنامه- با تعدادی از کارگردانان برتر که طی سی سال گذشته با سریالهایشان مطرح و تاثیر گذار بوده اند گفتگو و یکی از بازیگران هر سریال گفت و گو می‌کند که از جمله ‌ی آنان به همایون اسعدیان ،هومن سیدی ،احمد امینی ، مهدی پاکدل ،امرا... احمد جو ،کیومرث پوراحمد و کیانوش عیاری می‌توان اشاره کرد.

- برنامه‌ی «سی بهار»به تهیه‌کنندگی رضا صفدری و حمید رحیمی نادی روی آنتن می‌رود. سازندگان این برنامه با سفر به نقاط مختلف کشور به معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران می پردازند.

*شبکه چهار

-«نوبهار» ویژه برنامه تحویل سال است و به‌صورت مستقیم در 180 دقیقه از مجموعه سعد‌آباد با اجرای سیاوش صفاریان‌پورو تهیه‌کنندگی شهروز خلیل‌مقدم پخش می‌شود.حافظ‌خوانی، دعوت از میهمانان سرسفره هفت‌سین، پیام‌هایی از استادان و صاحبنظران در ارزیابی سالی که گذشت و پخش پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهوری از جمله بخش‌های «نوبهار»است.

- «سپهر سیاست 87» به تهیه‌کنندگی محمدرضا فامیلی به رویداد‌ها و تحولات ایران و جهان در سال 87 با ساختار میزگرد در 13 قسمت 28 دقیقه‌ای پخش می‌شود.در هرقسمت از این برنامه موضوعاتی چون اقتصاد ایران، سفرهای استانی هیات دولت، سیاست خارجی دولت نهم، رویارویی جهان اسلام و رژیم صهیونیستی، تحولات عراق و طرح امنیتی آمریکا به بحث گذاشته می‌شود.

- برنامه‌ی«سینما‌چهار» به تهیه‌کنندگی «محمد حمیدی‌مقدم» هرروز یک فیلم سینمایی پخش را کند. «غذای چینی»،«غار»، «پانچوویلا»،«در آینه»، «هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها»، «مسافران فضا»، «نخست‌وزیر»،«مه»،«کلید‌های خانه»،«جزیره مسکونی»، «نه ملل»، «مکس‌ پاین»و« گامورا» از جمله فیلم‌های این برنامه هستند.

- برنامه‌ی «ایرانی ،نوروز است»در 16 قسمت 60 دقیقه‌ای به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک فتح‌الله حداد و حمیدرضا اردلان پخش‌می‌شود.«ایرانی، نوروز است» به معرفی آیین‌های نوروز در ایران باستان، جشن‌های بهاری در ایران و سایر کشورها مانند چین وهند و جشن نوروز در کشور‌های فارسی زبان همسایه می‌پردازد.

- برنامه«حافظ‌شناسی»در 10 قسمت 25 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی سید احمد پایداری تولید شده است و در آن دکتر بهاء‌الدین خرمشاهی به شرح 10 فراز زیبا از دیوان حافظ می‌پردازند.

- برنامه‌ی «کتاب چهار» در 26 قسمت 30 دقیقه‌یی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمود فاتحی روی آنتن می‌رود و شامل بخش‌هایی چون معرفی کتاب‌های هنری و کتاب‌های عکس با موضوع عکس‌های استان‌های ایران، گفت‌وگو با مترجمان و نویسندگان کتاب در حوزه‌های فلسفی، دینی، ادبیات کلاسیک است.

- برنامه‌ی «جهان علم در سال 87 »در 15 قسمت 30 دقیقه‌یی به تهیه‌کنندگی نصرالله کسروی به بررسی مهم‌ترین رویداد‌های علمی ایران و جهان در سال 87 می‌پردازد.

* شبکه‌ی تهران

-ویژه برنامه لحظات سال تحویل با اجرای محمد سلوکی ،محمود شهریاری و سعید ابوطالب به صورت مستقیم از 9الی 17 جمعه(30 اسفندماه) پخش می شود.مسابقه‌ی پیامک ، گزارش مستقیم از چهار نقطه کشور (خرمشهر،کیش،مشهد،شیراز) وحضور هنرمندان وشخصیت های اجتماعی و سیاسی از مهمترین بخش های این برنامه است.

- برنامه‌ی «بهارستان» دردو بخش صبح وشب روی آنتن می‌رود. صبح‌ها به مدت 30 دقیقه با حضور کارشناسانی چون حجج اسلام نقویان ،صالحی خوانساری ،رنجبر ، معرفت ودکتر میر باقری به موضوعاتی مانند آداب معاشرت، صله‌ی رحم، دید وبازدید، اخلاق درخانواده، خوشرویی می پردازد. در میان برنامه هایی کوتاه نیز پیش وپس از سریال نوروز به مدت 3 دقیقه با کارشناسی استاد نقویان به آداب نوروز در اسلام پرداخته می شود.

- برنامه‌ی« تا نیایش» با حضور کارشناسانی چون حجج اسلام میرلوحی،ابوالقاسمی و رییسی پیش از اذان ظهر پخش می‌شود .

-برنامه «عطر عاشقی»در سه جمعه نوروز به مدت 40 دقیقه بصورت ویژه به موضوع تخصصی انتظارو حضرت حجت (عج) می پردازد.

-گروه سیاسی شبکه تهران ویژه برنامه‌ی« جهان نما» را در 14قسمت به صورت روزانه پخش می‌کند. برخی از موضوعات این برنامه عبارتند از :رویکردهای اقتصادی وسیاسی ایران در سال گذشته،سیاست خارجی جمهوری اسلامی ،پرونده هسته ای جمهوری اسلامی،بحران اقتصادی ،سی امین سالگرد انقلاب اسلامی و ایران وآمریکای لاتین.

-« چاوش بهار»عنوان برنامه‌یی است که در15 قسمت 20 دقیقه ای به صورت مستند نمایشی پخش می شود.در این برنامه مکان های سیاحتی و زیارتی به مخاطبان معرفی می شوند.

- برنامه «در شهر»همچون سال گذشته هرروز در دو نوبت با محوریت موضوعات جاری شهر تهران درتعطیلات نوروز روی آنتن می‌رود.

- ویژه برنامه «لحظه های دیدنی »به مدت 40 دقیقه هر روز با پخش تصاویر دیدنی دوربین های خانگی ،دوربین مخفی با تلاش یک تیم 25 نفره به تهیه کنندگی محمد روغنی ها وکارگردانی امیر حسین قهرایی چند روز باقی‌مانده به نوروز پخش می شود.

- گروه کودک ونوجوان شبکه تهران 14 فیلم سینمایی ویژه کودک ونوجوان را برای پخش در قالب برنامه‌ی «تماشاخانه»در نظر گرفته است.

- برنامه« تصادف ممنوع» از 16 اسفند تا پایان تعطیلات پخش می شود. مجموعه‌ی عروسکی «گروه امداد حشرات » در ادامه « تصادف ممنوع» به همراه انیمیشن‌های دیگری مانند« داستان اردکها» هرروز به مدت 20 دقیقه پخش می شود.

- مجموعه تلویزیونی«عید امسال »به کارگردانی سعید آقاخانی در 15 قسمت 35 دقیقه‌ای پخش می‌شود و از روز 30 اسفند ماه تا 14 فروردین روی آنتن می‌رود. داستان‌های این سریال را«سعید فرهادی» نوشته است و بازیگرانی مانند مجید صالحی، مهران غفوریان، علی صادقی، محسن قاضی مرادی، بهنوش بختیاری، امیر غفارمنش وشهرام قائدی در آن ایفای نقش می‌کنند. داستان «عید امسال» درباره اتفاقاتی است که در ایام نوروز برای یک خانواده رخ می‌دهد.

- سری دوم برنامه «هنر دوبله» در 26قسمت 45دقیقه ای پخش می شود.در این برنامه سه نسل از دوبلورها از جمله استاد علی کسمایی ،مهین کسمایی ،پرویز بهرام،احمد رسول زاده و ناصرنظامی به نقل خاطرات و چگونگی ورود خود به این عرصه می‌پردازند.

- مستند«خلیج فارس» در 13قسمت به بررسی حیات آبی ومنابع طبیعی خلیج فارس می پردازد.

- فیلم های سینمایی «مارهای آناکوندا2»،«الواح زرین»،«سرزمین ستمدیده عراق»،«چند روز مهربانی»،«تحت تعقیب»،«به نام پادشاه»،«هالک شگفت انگیز»،«مادرزن سلام»،«جنگ سالاران»،«چاپلین»،«مامور انتقال3»،«قیام اژدها»،«تماس تصادفی»،«قتل عادلانه»،«به شمال خوش آمدید»، تله فیلم« آب وآینه »،«از بچه‌ها اجازه بگیرید»،«کلاهبراران»،«ده هزار سال قبل از میلاد»،«عنکبوتهای یخی»،«کوسه های خشمگین» از27 اسفندماه ساعت 13و30 دقیقه پخش می شوند.

- «سینما خنده» عنوان برنامه‌ی دیگری برای پخش فیلمهای سینمایی است که به پخش فیلم‌هایی مانند «به دنبال روباه»،«جنجال بزرگ»،«بی نظم منظم»،«منو اسب آبی»،«چیچوفرانکو علیه آلکاپن»،«شوالیه سیاه»،«پولوبرداروفرار کن»،«لله بچه ها»،«نیمکت گرمکن ها»،«جانی انگلیسی»،«پلیس بورلی هیلز3و«تعطیلات مستر بین»اختصاص دارد.

**شبکه خبر

ـ « و اما ورزش» :این برنامه کاربه تهیه کنندگی غلامرضا باقری روی آنتن می رود. برنامه «واما ورزش» در 15 قسمت 30 دقیقه ای در ساختار ترکیبی در مرحله ضبط وتدوین قرار دارد. آیتم های این برنامه شامل مجری ،گزارش ،نریشن،تصاویر ورزشی،وله وتیتراژ است. در این برنامه عملکرد سازمان ورزش در رشته های مختلف بررسی می‌شود.

ـ «برنامه روز نو، پول نو»: این برنامه به تهیه کنندگی مهدی پریزاد پخش می‌شود.سکه شناسی قسمت مهمی از باستان شناسی است که شاهد زنده ای از تمدن دنیای قدیم وملل مختلف بشمار می رود واین علم توانسته است بزرگترین خدمت را برای روشن شدن تاریخ گذشته بنماید.هم چنین مطالعه نقشه‌های روی سکه ها ارتباط مستقیم با تاریخ ،فرهنگ وهنر این کشور دارد. سکه های هر دوره نشان دهنده عادات،آداب ،خط وزبان،فرهنگ ،هنر ،مذهب و تمدن یک ملت ویک کشور است.با توجه به اینکه سکه یکی از اقلام سفره هفت سین بحساب می آید ونماد برکت ودارندگی است.در این برنامه که در 7 قسمت 10 دقیقه ساخته شده سکه واسکناس در فرهنگ نوروز مورد بررسی قرار می گیرد.

ـ «نمایه»:این برنامه به تهیه کنندگی سید اسماعیل ابراهیمیان در 15 قسمت 10 دقیقه یی ساعت 18و45 دقیقه پخش می شود. این سری از مجموعه برنامه «نمایه» با محوریت ایران در چشم انداز 88 است که با حضور کارشناسان ایرانی وخارجی وروزنامه نگاران به بررسی وضعیت حال وچشم انداز آینده ایران در نظام بین‌الملل ومناطق جهان می پردازد. ایران،حرکت به سوی آینده(شکست تحریم ها) و ایران و سازمانهای بین‌المللی ومنطقه ای از جمله موضوعات این برنامه است.

- « گردونه 87 »:این برنامه به تهیه کنندگی محمد حسین محترم در 15 قسمت 20 دقیقه یی به مهمترین رویدادهای سال 87 می پردازد. این برنامه متفاوت از برنامه های مرسوم شبکه های مختلف صدا وسیما که به تحولات سال قبل می پردازند،تولید می شودو خبرهای ماه،نگاه سال،بازتاب رسانه های جهان ودیدگاه شخصیت های جهان از جمله بخش‌های آن است.

- واحد طرح وتامین برنامه به مناسبت ایام تعطیلات نوروز، موسیقی تصویرهای متنوع بهاری ومستندهای دیدنیهای ایران را درقالب آیتم های کوتاه وهمچنین برنامه های مستند سیاسی ،علمی فرهنگی ،مذهبی آماده پخش دارد.

*جام جم

- «سلام بهار»ویژه برنامه‌ی تحویل سال 1388 است. این برنامه ی زنده به مدت 400 دقیقه روی آنتن می‌رود. در«سلام بهار»که به تهیه کنندگی جواد آتش افروز و با اجرای پریچهر بهروان ، دکتر اسماعیل آذر و محمد سلوکی پخش می‌شود، بخش هایی مانند نمایش ، سفر نوروزی ، ارتباط با دفاتر خارج از کشور، مراکز استان ها و شبکه های تلویزیونی داخلی و پیام های نوروزی روی آنتن می‌رود.

- برنامه‌ی «سرزمین نوروزی» به تهیه کنندگی و اجرای دکتر اسماعیل آذر پخش می‌شود. محمد علی اینانلو، ژاله صادقیان به همراه آذر از روز اول فروردین دراین جنگ فرهنگی با حضور مهمانان به معرفی حوزه تمدن ایران و کشورهایی که نوروز در آن جشن گرفته می شود می پردازند.

- برنامه‌ی « شعر و زندگی» از روز اول فروردین با اجرای ساعد باقری روانه‌ی آنتن می‌شود و به معرفی شعر معاصر و گفت و گو با شاعران جوان کشور و گفت‌وگو با کارشناسان می‌پردازد.

- «بوی بهار» عنوان برنامه‌یی است که از15 اسفندماه با اجرای محسن حاجیلو پخش می‌شود. در ایام قبل از عید این برنامه از خانه تکانی ، کاشتن سبزه و مقدمه چینی برای سفره هفت سین و در تعطیلات نوروزی از دید و بازدیدها ، شیطنت کودکان و عیدی گرفتن ها می‌گوید.

-«جاده ارغوانی»جنگی بهاره به تهیه کنندگی شهباز زمان و اجرای علیرضا جاویدنیاست. دوربین برنامه هربار به منزل یکی از هنرمندان سرشناس کشور مانند جمشید مشایخی ، داود رشیدی و محمدعلی کشاورز می‌رود. توضیح درباره‌ی آداب و سنن نوروزی را از زبان یک کارشناس فرهنگ عامه ، قصه‌گویی، اجرای موسیقی پاپ و سنتی از دیگر بخش‌های «جاده ارغوانی» است.

- « بهار آمد» عنوان سه برنامه با موضوع جشن نوروز با حضورهنرمندان سرشناس کشور است که پس از تحویل سال نو ، یک و دوم فروردین پخش می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی فرید شب خیز در منطقه آزاد چابهار و با اجرای سید کاظم احمدزاده و مسعود روشن پژوه روی آنتن می‌رود. اجرای موسیقی و آواز همراه با نمایش های ویژه تقلید صدا و حضور مهمانانی از سینمای کشور بخش های مختلف «بهار آمد» است.

-«ورزش 87 » برنامه‌یی درباره‌ی وقایع مهم ورزشی است که در 7 روز نخست سال جدید پخش می‌شود. بابک فقیر، تهیه کننده این برنامه است .

-« ایرانی سلام» مسابقه‌یی با اجرای مسعود روشن پژوه و کاظم احمدزاده است که به مدت 7 روزروی آنتن می‌رود. پخش تصاویر محله های مختلف ایران در نوروز از دیگر بخش‌های این برنامه است.

- مسابقه‌ی«ایرانشهر» با اجرای هومن حاج عبداللهی طی هفت روز پخش می‌شود و به سووالات مختلف علمی و فرهنگی اختصاص دارد.

- «سی سال ورزش» عنوان یک برنامه ی یکساعته است که افتخارات و وقایع مهم ورزش کشور در طی 30 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی را بررسی کند.

- «عیدانه» نام برنامه‌یی با اجرای هومن حاج عبداللهی ، سارا روستاپور و لادن رضا جویی ویژه‌ی کودکان است . مسابقه «اگه گفتی»، انیمیشن و گلچین برنامه های گروه کودک و نوجوان شبکه جام جم در سال 1387 از بخش های تامینی این برنامه است که به تهیه کنندگی حمید علیزاده روی آنتن می‌رود.

-« جهان 87»برنامه‌یی است که به بررسی مهمترین رویدادهای سیاسی ایران می‌پردازد واجرای آن زل سعید نوکلی برعهده دارد.

-« پیام بهاری»در قالب سه برنامه به تهیه کنندگی مجتبی محمدی به بررسی پیام نوروزی مقام معظم رهبری می‌پردازد و اجرای آن را فواد بابان برعهده دارد .

- «روشنا» برنامه‌یی درباره‌ی نوروز در معارف اسلامی است که روزهای اول و دوم فروردین با حضور کارشناسان روی آنتن می‌رود. تهیه کننده این برنامه اقدس کار بخش است .

**شبکه‌ی قرآن و معارف

- «در میان ابرها» برنامه‌یی ترکیبی با موضوع طبیعت در آیات و سوره های قرآنی به عنوان نشانه های الهی است. خاکی، تهرانی، گرجی، سبزعلی، پورزرگری، پویا و جعفرزاده قاریان و احسان فولادی فر، تهیه کننده‌ی این برنامه‌ است.

-«نغمه های آسمانی»برنامه‌یی با حضور قاریان ممتاز نوجوان است که گرد هم می آیند و به تلاوت قرآن می پردازند . گروهی هم آیات تلاوت شده را ترجمه می کنند. تهیه کنندگی این برنامه را علی سلطانی برعهده دارد.

-«آیه های شگفتی»عنوان برنامه ای است با موضوع تلاوت تصویری آیات قرآن است .

- «عروس بهار» عنوان برنامه‌یی درباره ‌ی سوره مبارکه «الرحمن » است که ساعت 17 تا 19 به صورت زنده پخش می‌شود.این برنامه در قالب ترکیبی به زبان ساده به تفسیر سوره الرحمن می پردازد .تهیه کنندگی این برنامه را حسن بزرگی برعهده دارد.

- «نشانه ها» برنامه‌یی است که به بررسی جانداران و طبیعت از نگاه قرآن می پردازد. این برنامه در قالب مستند آرشیوی ساخته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد