.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

سریال "اشکها و لبخندها"ی حسن فتحی پخش نشد

با وجود اعلام پخش سریال «اشک و لبخندها» به کارگردانی حسن فتحی از شبکه اول سیما و تبلیغ برای آن، این مجموعه‌ی نوروزی بی هیچ توضیحی روی آنتن نرفت.


اسماعیل عفیفه ـ تهیه‌کننده این سریال ـ از علت پخش نشدن «اشک‌ها و لبخندها» ابراز بی‌اطلاعی و به ایسنا گفت چهار قسمت اولیه جهت بازبینی به بخش‌های مختلف سیما ارائه شده و تاکنون نیز هشت قسمت سریال تدوین و آماده پخش شده است.

او از این مجموعه به عنوان کمدی نو و جذاب یاد کرد و هم چنین از ادامه تصویربرداری این سریال تا دهم فروردین ماه خبر داد.

شبکه اول سیما نیز هیچ پاسخ مشخصی مبنی بر پخش نشدن سریال «اشک‌ها و لبخندها» به خبرنگار ایسنا نمی‌دهد و پخش شبکه، تنها به «معلوم نیست» اکتفا کرده است.

مجموعه تلویزیونی «اشک‌ها و لبخندها» به کارگردانی حسن فتحی قرار بود که هر شب ساعت 22 پخش شود و مهدی هاشمی، گوهر خیراندیش، شهره لرستانی، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، هومن برق‌نورد، مهشاد مخبری، کیانوش گرامی، سیدمحسن نقیبیان، سینا رازانی و عباس ظفری در آن بازی می‌کنند. داستان مجموعه «اشک‌ها و لبخندها» درباره‌ی زنی به نام شمسی شالفروش است که در زندان متوجه می‌شود تنها پسرش خسرو درگیر کارهای خلاف شده‌ است. شمسی از زندان 15 روز مرخصی می‌گیرد تا با پیدا کردن یک دختر مناسب برای ازدواج با پسرش او را به سر و سامان برساند. بعد از آزادی او سراغ برادرش حشمت که سینمادار قدیمی است، می‌رود و دختر او را خواستگاری می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد