.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

نامرئی کردن فولدرها

نامرئی کردن فولدرها 

 

قصد داریم که ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتواند فولدرهای موجود در My Computer خود را کاملا نامرئی سازید! با بهره گیری از این ترفند میتوانید به نوعی فایلهای خود را نیز مخفی سازی کنید.

ابتدافایلهای خود را در یک فولدر جدید قرار دهید و سپس روی فولدر راست کلیک کرده و Properties را برگزینید . سپس در پنجره باز شده به تب Customize بروید و دکمه Change Icon را بزنید.در میان آیکون ها و در قسمت های وسط آن ، چند آیکون خالی وجود دارد ، یکی از آنها را در حالت انتخاب درآورید و OK را بزنید. و دوباره OK بر روی OK کلیک کنید.

خواهید دید که شکل آیکون شما ناپدید شده است.حال برای ناپدید کردن نام آیکون میباست روی آیکون راست کلیک کرده و Rename را بزنید. سپس کلید Alt را بگیرید و از دکمه های سمت راست کیبورد عدد 0160 را وارد کنید و Enter را بزنید.خواهید دید که اکنون نام Folder تان هم نامرئی شده است.اکنون کاملا پوشه ی شما غیر قابل دیدن شده است و تنها خودتان میتوانید آن را تشخیص بدهید .

 

  تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی دومیم  

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ق.ظ http://www.bo2aks.com/

سلام دوست عزیز عیدتون مبارک امیدوارم حالتون خوب باشه من مدیر سایت بدو عکس هستم از نظر بسیار خوب شما ممنون من شما رو با لینک در خواستی در سایت قرار دارم اگه امکان داره سایت من رو با نام عکس های کمیاب در وبلاگ خوب لینک کنید و به من خبر بدید با تشکر .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد