.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

اخراجی های 2 هم رکورد شکست.

 

اخراجی های 2 هم رکورد شکست.

اخراجی‏ها2 روزانه بیش از 100 میلیون می‏فروشد

هدایت فیلم اعلام کرد «اخراجی‏های2» در روز دوشنبه با فروشی معادل ۱۰۳ میلیون رکوردی بی‏سابقه در تاریخ سینمای ایران به جا گذاشت که این رکورد قبلا در اختیار «اخراجی‏های1» با فروشی معادل ۷۰ میلیون تومان بوده است.

اکران نوروزی سینماها در حالی با نمایش 5 فیلم «وقتی همه خوابیم»، «درباره الی...»، «بیست»، «سوپراستار» و «اخراجی‌ها» آغاز شد، که به نظر می رسد «اخراجی های2» با بیشترین اقبال مردمی مواجه شده است.

فیلم‌های «بیست» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در گروه سینمایی عصر جدید، «وقتی همه خوابیم» به کارگردانی بهرام بیضایی در گروه سینمایی قدس و «درباره الی...» به کارگردانی اصغر فرهادی در گروه سینمایی آفریقا توسط فیلمیران و «اخراجی‌ها2» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی در گروه سینمایی استقلال و «سوپراستار» به کارگردانی تهمینه میلانی در گروه‌ سینمایی استقلال توسط هدایت فیلم در تعطیلات عید نوروز اکران شده‏اند.

به این ترتیب سینمای ایران در انتظار فصلی رویایی است تا همچون دو سال گذشته بتواند فیلم‌هایی از اکران نوروزی را به باشگاه میلیاردی‌های سینمای ایران معرفی کند.

چرا که سینمای ایران از سال 86 توانست در اکران نوروز و با سیاست جدیدی که در اکران فیلم‌ها در پیش گرفت، باشگاه میلیاردی‌های خود را تقویت کند.

در این سال «اخراجی‌ها» توانست بیش از یک میلیارد تومان فروش کند و در سال 87 نیز «دایره زنگی» در رقابت با سایر فیلم‌های نوروزی به این موفقیت دست یافت.

اما اکران امسال شاید متفاوت‌ترین اکران سینمای ایران در چند سال اخیر باشد که به نوعی برای هر پنج فیلم موفقیتی قابل‏ملاحظه پیش‌بینی می‌شود، چرا که «وقتی همه خوابیم»، «درباره الی...»، «بیست»، « سوپراستار» و «اخراجی‌ها2» تمامی ویژگی‌های لازم را برای موفقیت در اکران برخوردارند.

گیشه‏ی «روزانه یکصد میلیون تومان» رکورد تاریخ سینمای ایران را شکست

هر چند در این میان به نظر می رسد بخت «اخراجی های2» بیش از همه باشد. چه اینکه عنوان پرفروش‏ترین فیلم تاریخ سینمای ایران همچنان در اختیار «اخراجی های1» می‏باشد.

بر اساس اعلام نویسنده و کارگردان «اخراجی های2» این فیلم توانسته است یک رکورد بی سابقه برای فروش در روز اول به جا بگذارد.

مسعود ده‌نمکی، در وبلاگ شخصی‌اش از استقبال بی‌نظیر مردم، در اولین روز اکران این فیلم خبر داد:

«روز اول فروردین ۸۸ با استقبال پنجاه هزار نفر از تهرانی ها از اخراجی های ۲ و گیشه ای معادل یکصد میلیون و لوپ شدن سینما استقلال و سینما صحرا تا ۴ صبح رکوردی بیسابقه در تاریخ سینمای ایران رقم خورد.

وی ادامه داد: «مهمتر از این ارقام حسی است که مردم در سینماها داشتند. هم‌سرایی سرودی ملی در سینما و تعلق خاطر مشترک آنها در هجو دشمن و وحدت ملی شیرین ترین لحظه ای بود که تا کنون در سینما بوجود آمده. این افتخار مرهون زحمات همه اهالی سینما و لطف الهی است... .»

فیلم جنجالی «اخراجی‌ها2 » در زمان جشنواره فیلم فجر نیز با استقبال عجیب و غریب مخاطبان مواجه شد و این استقبال بعد از جشنواره و در جریان برگزاری هفته‌های فیلم ارگان‌های مختلف نیز ادامه پیدا کرده است و شاید همین موضوع دلیلی باشد برای این که کارشناسان از آغاز، این فیلم را به عنوان فیلم میلیاردی سال قرار داده‌باشند.

همچنین هدایت فیلم اعلام کرد «اخراجی‏های2» در روز دوشنبه با فروشی معادل ۱۰۳ میلیون رکوردی بی‏سابقه در تاریخ سینمای ایران به جا گذاشت که این رکورد قبلا در اختیار «اخراجی‏های1» با فروشی معادل ۷۰ میلیون تومان بوده است.

این در حالی است که سینما ایران و آفریقا که قانونا می بایست در اختیار گروه سینمایی اخراجی‏ها باشند از چرخه نمایش حذف شده‏اند. اما گفته می‏شود سینما آفریقا به صورت چرخشی در اختیار فیلم‏های نوروزی قرار خواهد گرفت.
 

  تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی دومیم  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد