.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

دایی: منتظر روزی بودید که من شکست بخورم

سایت بزرگ تفریحی آموزشی 2mim.blogsky.com

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از شکست 2 بر یک تیم ملی مقابل عربستان در واکنش به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر کناره‌گیری از تیم ملی عنوان کرد: متاسفانه شما منتظر چنین روزی بودید که علی دایی شکست بخورد اما بدانید امروز تیم ملی شکست خورد نه فقط علی دایی. شما خبرنگاران در جایگاهی نیستید که بخواهید درباره برکناری من نظر بدهید.
وی ادامه داد: فوتبال همین است. ما اتفاقی به عربستان باختیم و روی دو غافلگیری دروازه‌مان باز شد. موقعیت‌های حساسی را در این بازی از دست دادیم اما بدانید که شما نمی‌توانید زمان خداحافظی مرا تعیین کنید.
دایی اضافه کرد: شکست را می‌پذیرم. تیم ملی با مربیگری من مغلوب عربستان شد اما مگر می‌شود همه بازی‌ها را برد. با این حال من از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.
دایی خاطرنشان کرد: ما هنوز شانس صعود به جام جهانی را داریم. با یک شکست همه چیز تمام نشده است. 3 مسابقه دیگر داریم و تلاش می‌کنیم در دو بازی خارج از خانه مقابل کره جنوبی و شمالی دست پر میدان را ترک کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره نحوه بازی تیم ملی یادآور شد: اگر فیلم بازی را دوباره ببینید متوجه برنامه ما خواهید شد. ما عربستان را به خوبی آنالیز کرده بودیم اما روی اتفاقات نتیجه را واگذار کردیم.
دایی درباره تشویق کریمی از سوی هواداران اظهار داشت: بازی پرسپولیس و الشباب نشان داد علی کریمی آماده نیست. او اگر در روز اوجش قرار می داشت می‌توانست سه گل بزند اما خوب بازی نکرد. با آن نحوه بازی هیچ مربی از کریمی دعوت به عمل نمی‌آورد.
وی تاکید کرد: من نمی‌توانم بازیکنی که آماده نیست را به تیم ملی دعوت کنم. شرایط کریمی را از مربیانش پرسیدم و آنها گفتند او 25 روز است که تمرین نکرده. چگونه انتظار دارید چنین بازیکنی را به تیم ملی دعوت کنم؟
وی در پاسخ به این سوال که چرا وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا با وجود نیمکت نشینی در تیم‌های باشگاهی‌شان به تیم ملی دعوت می‌شوند تصریح کرد: من هر کاری را که انجام دهم شما یک حرفی می‌زنید. تیم ملی باخته و حرف و حدیث بسیار زیاد شده است. همین مردمی که در پایان بازی علیه من شعار دادند پس از گل اول مرا به اوج بردند. فوتبال همین است و کار دیگری نمی‌توان انجام داد.
دایی با تاکید بر اینکه تیم ملی با برنامه مقابل عربستان ظاهر شده بود عنوان کرد: ما همه کار کردیم اما نمی‌توانم خودم داخل زمین بروم و گل بزنم. شما می‌گویید ما با یک مهاجم بازی کردیم در حالی که این گونه نبود. شجاعی و رضایی مهاجمان ما بودند.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد