.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

کفاشیان خبر داد:قطبی گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران

جام جم آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی فصل گذشته تیم پرسپولیس یکی از گزینه های ما برای هدایت تیم ملی است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: چند گزینه مد نظر ما است که در جلسه امروز بررسی می‌کنیم. افشین قطبی یکی از گزینه های هدایت تیم ملی ایران است اما تاکنون تماسی با وی نداشتیم.

کفاشیان درباره نحوه عملی کردن تعهدات فدراسیون فوتبال در خصوص دایی گفت: قبل از دیدار با عربستان به همه تعهداتی که به علی دایی داشتیم عمل کرده و به طور رسمی از امروز قرارداد دایی با فدراسیون به پایان رسیده است. من امروز صبح با دایی تماس گرفتم و از زحماتی که وی برای تیم ملی کشیده تشکر کردم.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال حضور یک مربی خارجی روی نیمکت تیم ملی ایران وجود دارد یا خیر، چنین عنوان کرد: به دلیل محدودیت زمانی نمی توانیم مربی خارجی به تیم بیاوریم. هدف ما حضور یک مربی داخلی که شناخت کامل و تجربه بالایی دارد؛ است.

وی افزود: در دیدار دوستانه برابر سنگال روته مولر به همراه سایر اعضای فنی غیر از علی دایی هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت اما اگر تا فردا گزینه ای نهایی شود مسئولیت سرمربیگری را به مربی جدید واگذار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون درباره نحوه بر کناری دایی گفت: این تصمیم همه اعضای هیات رئیسه بود که امروز به این نتیجه رسیدند. ما مقابل عربستان شکست بدی را تجربه کردیم. با وجود همه مشکلات به آینده امیدوار هستیم. بازیکنان ایرانی نشان دادند که در مواقع دشوار کارهای بزرگی انجام می دهند. امیدوارم با کسب 3 پیروزی مقابل کره شمالی، کره جنوبی و امارات راهی جام جهانی 2010 شویم.

علی کفاشیان در گفت و گو با فارس با تائید خبر برکناری علی دایی از سمت مربیگری تیم ملی تاکید کرد: با توجه به اینکه در زمان محدود باید 3 مسابقه رسمی و 3 دیدار دوستانه برگزار کنیم ترجیح می دهیم در این وضعیت حساس از میان مربیان ایرانی که شناخت خوبی از فوتبال کشور دارند یکی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم.

__________________

در پی شکست مقابل عربستان،
سرمربی تیم ملی فوتبال برکنار شد
جام جم آنلاین: بر اساس گزارش های رسیده در پی شکست سوال برانگیز تیم ملی کشورمان در برابر عربستان سعودی،"علی دایی" سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از سمت خود برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس پس از شکست تیم ملی مقابل عربستان در ورزشگاه آزادی مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند علی دایی را از سمت خود برکنار کنند.
در عین حال ایرنا نیزبه نقل از یک منبع آگاه گزارش داد، در پاسخ به درخواست های مردم و به دلیل کوتاهی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در انجام وظایف و کسب نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال در بازی های مقدماتی جام جهانی، علی دایی از سرمربیگری تیم ملی برکنار شد.
همچنین به گزارش ایسنا، پس از آنکه تیم ملی شب گذشته در ادامه‌ نتایج ضعیف خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در تهران برابر عربستان شکست خورد و شانس خود را برای صعود به جام جهانی کمرنگ دید، امروز جلسه‌ ویژه با حضور رییس فدراسیون فوتبال، رییس کمیته‌ تیم‌های ملی و به احتمال فراوان علی دایی تشکیل می‌شود.
در حالی این جلسه تشکیل می‌شود که مشخص نیست آیا یکی از تصمیمات این جلسه تغییر در کادر فنی هست یا خیر.
مسوولان فدراسیون فوتبال پیش از این در گفت‌وگوهای مختلف اعلام کرده بودند با هر نتیجه‌ای که در دیدار ایران برابر عربستان کسب شود، علی دایی همچنان سرمربی تیم ملی باقی می‌ماند اما، با توجه به فشارهایی که شب گذشته از سوی مردم به فدراسیون فوتبال وارد آمده، باید منتظر ماند تا مشخص شود که سران فدراسیون چه تصمیمی را در قبال عملکرد ضعیف تیم ملی اتخاذ خواهند کرد.
شب گذشته (شنبه شب) در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010آفریقای جنوبی، تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی عربستان در یک دیدار پر اشتباه در حالی که با نتیجه یک بر صفر پیش افتاده بود، بازی را با نتیجه 2بر 1 به حریف سنتی خود واگذار کرد تا با این شکست شانس صعود ایران به جام جهانی کمرنگ شود.
تیم ملی فوتبال ایران از پنج بازی گذشته خود تنها یک برد برابر کره شمالی کسب کرده و برابر کره جنوبی در تهران و مقابل امارات در دبی متوقف شده است و شکست برابر عربستان وضعیت تیم ایران را در جدول رده‌بندی گروه دوم رقابت‌های جام جهانی را بحرانی‌تر کرده است.

به گزارش مهر، در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان امروز نشست هایی را برای تعیین وضعیت کادر فنی تیم ملی برگزار کردند ، در نهایت علی دایی سرمربی این تیم به دنبال شکست برابر تیم ملی عربستان از سمت خود برکنار شد.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره برکناری دایی

در اطلاعیه ‌هیات رئیسه فدراسیون فوتبال آمده است:

"هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از حضور گرم مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی در حمایت از تیم ملی کشورمان و ضمن عذرخواهی از آحاد مردم بدلیل عدم کسب نتیجه مناسب در دیدار تیم ملی ایران و عربستان به استحضار مردم عزیز کشورمان می‌رساند؛ ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقای علی دایی در طول مدت مربیگری خود که توانست با جوان گرایی، بازیکنان ارزنده‌ای را به فوتبال ملی ایران معرفی نماید، با تغییر ایشان موافقت به عمل آمد. "


پس از این دیدار مردم در شعارهایی خواستار برکناری کادر فنی تیم ملی و ایجاد تغییراتی مثبت در تیم ملی فوتبال کشورمان شدند.
فدراسیون فوتبال در حال بررسی گزینه های سرمربیگری تیم ملی و جانشینی علی دایی است که هنوز در این مورد به گزینه نهایی نرسیده است.