.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

ده‌نمکی: «اخراجی‌ها 3» را هم می سازم

مسعود ده‌نمکی گفت: گمان نمی‌کردم «اخراجی‌ها 2 » رکود «اخراجی‌ها 1» را بکشند.

این کارگردان سینما در گفت‌وگویی با ایسنا، با بیان این‌که با احتساب امروز – 14 فروردین – فروش «اخراجی‌ها 2 »از مرز 3 میلیارد در ایران رد خواهد شد، اظهارداشت:«اخراجی‌ها 1 » بعد از 45 روز در تهران یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان و در شهرستان‌ها 1 میلیارد تومان فروخت و «اخراجی‌ها 2 » بعداز 14 روز با فروش روزانه حدود 250 میلیون تومان در کشور به این رقم رسیده و نزدیک به 5/2 میلیون مخاطب داشته است.

وی با بیان این‌که آمادگی این مقدار فروش را نداشته است گفت: فیلم شروع بسیار طوفانی داشت و بعضی از سینماها مانند «آزادی» تا ساعت 5 صبح سانس فوق‌العاده داشتند.

ده‌نمکی با اشاره به فروش نسخه‌های تقلبی فیلم اظهار داشت: پشت صحنه فیلم که شب عید از تلویزیون پخش شد توسط افراد فرصت طلب به عنوان نسخه فیلم فروخته شد. به نظر من خطر در کمین است و علی‌رغم این‌که تمام نسخه‌های فیلم کدگذاری شده و مدیران سینما متعهد شده‌اند، اما افرادی نمی‌خواهند این رکورد افسانه‌ای شود و به دنبال ایجاد خطر هستند.

وی درباره ساخت «اخراجی‌ها 3 » خاطرنشان کرد: واکنش مردم برای ساخت قسمت سوم «اخراجی‌ها»، برایم بسیارمهم بود و با این استقبال قطعا با نگارش متن مناسبی که توقع آن‌ها را برآورده کند، «اخراجی‌ها 3 » را خواهم ساخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد