.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

راه اندازی سانس 2 تا 4 صبح "اخراجی‏ها2 " ((خیلی حالب))

راه اندازی سانس 2 تا 4 صبح "اخراجی‏ها2 " 

www.2mim.blogsky.com| دومیــــــــم  

 گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، مسعود ده‌نمکی کارگردان فیلم اخراجی‌ها در وبلاگ‌ شخصی خود نوشت، به دلیل استمرار استقبال از "اخراجی‏ها2 " و ازدحام جمعیت، سینما آزادی تهران نیز دست به برقراری سانس‌های 2 تا 4 صبح زد تا در کنار سینما استقلال و اریکه ایرانیان میزبان مخاطبان پس از نیمه شب اخراجی‌ها باشند.
در طول تعطیلات نوروزی فروش روزانه سینماهای تهران در بعضی از روزها از 130 میلیون تومان گذشت و مخاطبان شهرستان‌ها نیز با بلیط نصف قیمت سینماهای تهران با فروش روزانه بالای 100 میلیون تومان نیز شگفتی ساز شدند.
بر اساس این گزارش در پایان چهاردهمین روز نمایش اخراجی‌ها 2 در تهران و شهرستان‌ها، دو میلیون و 500 هزار نفر برای دیدن اخراجی‌ها به سینماها رفتند تا رکوردی بی‌سابقه در تاریخ سینمای ایران در این مدت کوتاه از خود بجا بگذارند و افتتاحیه‌ای بی‌سابقه را ثبت کنند.
"اخراجی‏ها 2 "با گیشه‌ای یک میلیارد و 600 میلیون تومانی در تهران و یک میلیارد و 400 میلیون تومانی در شهرستان‌ها به مرز سه میلیارد تومان در سراسر کشور رسید و رکورد اخراجی‌های یک را که دو میلیارد و 400 میلیون تومان بوده شکست. 

 

  تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی دومیم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد