.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

باگ جدیدی در IE 8

حتما شما هم خبر دارید IE8 نسخه نهایی مدتی پیش عرضه شد، سرعت و امنیت بالای این مرورگر از ویژگی های عالی این مرورگر محبوب است. سایت AskVG.com به تازگی از یک باگ جالب در این مرورگر خبر داده است، بهتر است خودتان امتحان کنید.

این باگ مربوط به زمانی است که یک صفحه وب در IE باز نمی شود و IE پیغام "Internet Explorer cannot display the webpage" را نشان می دهد. بنابراین اگر می خواهید با این باگ سرگرم شوید بهتر است IE8 را باز کنید و یک صفحه وبی را نیز باز کنید که مطمئن باشید این پیغام را نشان می دهد.

1- IE8 را باز کنید و آدرسی را در نوار آدرس وارد کنید. (ارتباط کامپیوتر را با اینترنت قطع کنید تا پیغام خطا ظاهر شود – تصویر زیر)

IE8_More_Info_Page

2- روی دکمه "More Information" کلیک کنید، با این کلیک شما در حقیقت می توانید اطلاعات بیشتری را در زیر همین دکمه مشاهده کنید. فکر می کنید چه خواهید دید؟ !!! (تصویر زیر)

IE8_Less_Info_Page

بله شاید فکر کنید همه چیز خوب است، چون اطلاعات تکمیلی یا بیشتر نمایش داده شد، اما نکته اینجاست که معمولا وقتی چنین دکمه برای نمایش اطلاعات بیشتر گذاشته می شود، باید دکمه باشد تا دوباره اطلاعات بیشتر را پنهان کند، IE8 هم به همین صورت عمل کرده است اما برای پنهان کردن دوباره اطلاعات شما باید مجدد روی دکمه "More Information" کلیک کنید!!! یعنی شما دوباره باید اطلاعات بیشتر را انتخاب کنید!!!

در حالت طبیعی این دکمه بعد از کلیک اول باید به "Less Information" تغییر می کرد، اما نمی کند و همین باعث می شود تا عمل انجام شده با دکمه هم خوانی نداشته باشد.

اما نکته جالبتر اینجاست مشابه این باگ در IE7 Vista  نیز بوده است البته با یک بروز رسانی برطرف شد(در سرویس پک 1 ویستا) اما حالا دوباره بر گشته است، اینبار با IE8!

این باگ در ویندوز 7 هم دیده شده است!

البته گویا در نسخه روسی و مجارستانى این باگ دیده نشده است! و به احتمال زیاد فقط در نسخه انگلیسی وجود دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد