.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

مایلی‌کهن: رفتن به جام‌جهانی را افتخار نمی‌دانم!

سرمربی تیم ملی ایران گفت: آدم نظام نیستم اما نظام را دوست داشته و دارم و در طول دوران مربیگری‌ام بیشترین انتقادات را هم داشته‌ام.

محمد مایلی‌کهن سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در جلسه‌ روز سه‌شنبه(امروز) فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود، گفت: آدم نظام نیستم اما، نظام را دوست دارم.

وی که برای ارایه برنامه‌های خود به مجلس رفته بود به جای توضیح در مورد برنامه‌هایش گفت: درانتخابات ریاست جمهوری گذشته از دفاتر آقایان هاشمی‌رفسنجانی، قالیباف و لاریجانی من را دعوت کردند اما، نرفتم و خودم به دنبال دفتر احمدی‌نژاد گشتم تا ببینم چطور می‌توانم به او کمک کنم.

مایلی‌کهن گفت: اکنون هم افتخار می‌کنم که هر روز دیدگاهم نسبت به وی بهتر می‌شود.

مایلی‌کهن افزود: احمدی‌نژاد مثل سیل متحرک در جامعه حرکت و کار می‌کند و دیگر تنها رییس‌جمهور تهران نیست.

وی به موفقیت و سپس شکست‌های خود در سال 98 که منجر به برکناری‌اش از تیم ملی شده، اشاره کرد و گفت: در آن مقطع رسانه ملی می‌گفت که من یار دوازدهم تیم ملی هستم اما اصلا این‌طور نبود.

وی به برنامه نود و حضورش در آن برنامه اشاره کرد و گفت: بعد از این برنامه آقای ضرغامی از من دعوت کرد تا با هم صحبت کنیم، بنده هم به او گفتم که اعتقادی به یار دوازدهم ندارم زیرا معتقدم که یار دوازدهم یعنی کار بنده. بنابراین رسانه ملی باید ضعف من را بگوید.

مایلی‌کهن به حمایت‌های رسانه ملی از سرمربی قبلی تیم ملی(علی دایی ) اشاره کرد و گفت: یار دوازدهم نقاط ضعف را نشان نداد و حتی در بازی با عربستان به مردم التماس کرد تا به استادیوم بروند در حالی که حمایت‌ها باید از سوی دل باشد و نه دستوری.

مایلی‌کهن گفت: من 15 سال در تیم پرسپولیس بودم ولی فردی را از خارج از کشور آوردند و دوستان تلویزیونی ما نظرسنجی‌هایی برگزار می‌کردند که همه به نفع او بود.

وی تاکید کرد: بنده نیاز به حمایت‌های دستوری ندارم، وقتی آقای کفاشیان من را برای تیم ملی خواست من کسی را واسطه نکرده بودم و حتی برای آن‌ها شرط گذاشتم. بنده برای گرفتن حکم دست کسی را نبوسیدم.

وی با تاکید بر این که رفتن ایران به جام‌جهانی وظیفه است نه شگفتی، گفت: اگر به جام‌جهانی برویم موجی در کشور ایجاد می‌کنند که مایلی‌کهن در حد و اندازه تیم ملی نیست و اگر نرویم خواهند گفت تقصیر مایلی‌کهن است.

مایلی‌کهن از مسوولان فدراسیون فوتبال خواست تحت تاثیر این موج قرار نگیرند. حتی اگر به جام‌جهانی صعود کنیم. مایلی‌کهن گفت: من به جام‌جهانی نمی‌روم و آن‌را افتخار نمی‌دانم.

وی با بیان این که عادل فردوسی‌پور را دوست دارم، گفت: معتقدم او در حال خارج شدن از عدالت است و سلیقه شخصی و برخی گرایش آقایان را حاکم می‌کند.

مایلی‌کهن افزود: میکروفن رسانه ملی شخصی نیست و باید درخدمت تیم ملی باشد.

وی با بیان این‌که می‌گویند مایلی‌کهن به دستوراحمدی‌نژاد آمده و به دیدن او رفته است، گفت: در حالی که من یک بار چند ماه پیش برای گرفتن دستور بازسازی خانه شوهر عمه خود که در دهات است خدمت آقای احمدی‌نژاد رسیدم که با وجود دستور احمدی‌نژاد برای بازسازی آن خانه، فامیل ما فوت کرد و هنوز نامه احمدی‌نژاد درگیر کارهای اداری است!

وی درباره تعامل با رسانه‌ها نیز گفت: آقای احمدی رییس انجمن خبرنگاران ورزشی نحوه‌ی تعامل سرمربی تیم ملی فوتبال با رسانه‌ها را تبیین کند، ما گردن می‌نهیم.

بنابراین گزارش، اظهارات مایلی‌کهن واکنش نمایندگان عضو فراکسیون ورزش را به همراه داشت واز او خواستند به جای اظهارنظر درمورد رییس‌جمهور، برنامه‌های خود را برای تیم ملی به اطلاع آن‌ها برساند. در نهایت نیز این جلسه با این اظهارات به پایان رسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد