.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

کشف خانه فساد در منطقه الهیه تهران

تحقیقات در رابطه با این پرونده نشان می داد که مردان غریبه نیز به این محل رفت و آمد دارند همچنین مأموران در بازرسی از این خانه فساد تعداد 50 حلقه سی دی مبتذل و چندین بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط کردند.
باشگاه خبرنگاران: با هوشیاری مأموران آگاهی تهران یک خانه فساد در الهیه که شش دختر و پسر فراری در آن مخفی شده بودند شناسایی شده و متهمان صبح امروز یکشنبه 30 فروردین با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

به گزارش دادسرای ناحیه یک، چندی پیش در پی دریافت گزارشی مبنی بر تشکیل یک خانه فساد در حوالی الهیه رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران آگاهی تهران قرار گرفت.

بنابراین گزارش، پس از اطمینان از صحت موضوع تیم های کنترل و تأمین امنیت اجتماعی ضمن زیرنظر گرفتن منزل مذکور با دستور مقام قضایی وارد آنجا شه و یک زن به نام سیمین و شش دختر و پسر فراری را که در این خانه سکونت داشتند را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

این گزارش حاکی است، ادامه تحقیقات در رابطه با این پرونده نشان می داد که مردان غریبه نیز به این محل رفت و آمد دارند همچنین مأموران در بازرسی از این خانه فساد تعداد 50 حلقه سی دی مبتذل و چندین بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط کردند.

گفتنی است، متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شده و تلاش به منظور تحقیقات در مورد دیگر فعالیت های غیر قانونی سیمین ادامه دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد