.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

اظهارات جالب جکی‌چان درباره جامعه آزاد

 
اگر شما آزادی داشته باشید آن‌وقت دلتان می‌خواهد که هر کاری را که دوست دارید انجام دهید و این تقریبا همان چیزی است که در حال حاضر در هنگ کنگ با آن روبرو هستیم.
فارس: جکی چان عقیده دارند مردم چین باید تحت کنترل و نظارت باشند و جامعه آزاد برای چین و هنگ‌کنگ مناسب نیست.

این بازیگر هنگ‌کنگی‌تبار در شرایط فعلی، آزادی را مناسب حال مردم چین و هنگ کنگ نمی‌داند!

بازیگر اکشن کار سینمای هنگ کنگ دیروز در یک جلسه رسمی سینمایی در هنگ کنگ اعلام کرد مطمئن نیست یک جامعه آزاد چیز خوبی برای چین و یا هنگ‌کنگ باشد و اضافه کرد: «من فکر می‌کنم ما چینی‌ها نیازمند آن هستیم که تحت کنترل باشیم».

اظهارات جکی چان با استقبال و کف زدن‌های زیاد حاضران در این جلسه همراه بود.

بازیگر 55 ساله هنگ کنگی زمانی که از وی پرسیده شد نظرش درباره سانسور و سخت‌گیری‌های دولت چین چیست؟، جواب داد: پاسخی که من می‌دهم فقط اختصاص به هنرمندان و فیلمسازان چینی ندارد بلکه منظورم کل جامعه چین است. من نمی‌دانم که اگر در شرایط فعلی به ما آزادی کامل داده شود چه خواهیم کرد و آیا چنین مسئله‌ای برای ما خوب است یا نه. در این رابطه من کاملا گیج شده‌ام. اگر شما آزادی داشته باشید آن‌وقت دلتان می‌خواهد که هر کاری را که دوست دارید انجام دهید و این تقریبا همان چیزی است که در حال حاضر در هنگ کنگ با آن روبرو هستیم.

این نوع وضعیت سیاسی و اجتماعی یک جور کائوس و هرج و مرج است. این همان وضعیتی است که در حال حاضر در کشور تایوان هم وجود دارد.

جکی چان در ادامه صحبت‌های خود گفت: به همین دلیل است که من احساس می کنم که ما چینی‌ها نیازمند آن هستیم که به نوعی تحت کنترل باشیم.

اظهارات جکی چان در عین حال که با استقبال مسئولین دولتی و حزب کمونیستی چین روبرو شده است واکنش‌های منفی را از سوی برخی از گروه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

معترضان به اظهارات چان عقیده دارند او به گونه‌ای صحبت کرده که مورد پسند دولت باشد تا شاید از این راه بتواند به موفقیت‌های هنری بیشتری دست پیدا کند.

این در حالی است که «جکی چان» در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت هنری خود گفته بود که در آغاز فعالیت‌های هنری‌اش تحت تاثیر بروسلی بازیگر کاراته‌کار معتبر دهه 70 هنگ‌کنگ قرار داشت.

وی در روزهای آغازین حضورش در هالیوود تلاش کرد تا از سایه «بروس لی» بیرون بیاید و خودش را به عنوان یک بازیگر مستقل مطرح کند.

او پس از تلاش زیاد توانست به این خواسته دست پیدا کند.

جکی چان از معدود بازیگران آسیای جنوب شرقی است که شهرت زیادی در آمریکا و اروپا دارد.
نکته جالب در صحبت‌های جکی چان انتقاد او از کیفیت بد کالاهای چینی بود.

وی هنگامی که درباره شیرهای مسمومی که به هزاران کودک چینی در سال قبل داده شد و باعث مسمومیت آنها شد گریه‌اش گرفت در عین حال وی با خنده و شوخی گفت: اگر من قرار باشد یک تلویزیون بخرم مطمئن باشید مدل ژاپنی‌اش را می‌خرم زیرا مدل چینی آن ممکن است زمانی که روشن است، منفجر شود
نظرات 1 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:08 ب.ظ http://boxetop.sub.ir

لینک باکس ما رو بزار تا آمارت بترکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد