.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

فیروز کریمی: آن 7 شاهد مایلی‌کهن را رسوا می‌کنم!

فیروز کریمی سرمربی صبا پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا بر خلاف عرف معمول خود دست به شوخی نزد ولی با حربه ایی دیگر به فرافکنی پرداخت تا این شکست را تحت الشعاع این نوع نگاه خود قرار دهد.

فیروز کریمی سرمربی صبا پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا بر خلاف عرف معمول خود دست به شوخی نزد ولی با حربه‌ایی دیگر به فرافکنی پرداخت تا این شکست را تحت‌الشعاع این نوع نگاه خود قرار دهد.

فیروز کریمی با حمله به مایلی‌کهن گفت: «مایلی‌کهن از زمانی که تفکرات فنی‌اش در سایپا جواب نداد و شکست‌های پیاپی تیم تحت هدایت او از جمله شکست سنگین در مقابل صبا رقم خورد، بسیار هوشمندانه عمل کرد تا کسی متوجه شکست سنگین این تیم نشود او زمانی که پیروز می‌شد، هیچ صحبتی نمی‌کرد اما، از زمانی که نتیجه نگرفتن‌های تیمش آغاز شد، ابتدا به سراغ علی دایی رفت بعد به قلعه‌نویی روی آورد، بعد به قطبی و به صحبت‌های جانبی دیگر پرداخت. سپس به خانم رایس گیر داد و به دنبال آن به صبا اتهام زد. در هر صورت معتقدم مایلی‌کهن در این باره هوشمندانه عمل کرد».



فیروز کریمی افزود: «نمی‌دانم 7 شاهد مایلی‌کهن چه افرادی هستند اما راه رسوا کردن آنها را بلدم. من در طول 21 سال مربیگری‌ام با هزاران بازیکن کار کرده‌ام. احتمالا این شاهد‌ان، یا نفراتی هستند که توسط من از تیم کنار گذاشته شده‌اند یا به آنها بازی نداده‌ام و به هر دلیلی با آنها کار نکرده‌‌ام».



سرمربی صبا در مورد شکست برابر الهلال عربستان گفت: «طرح‌های زیادی برای این مسابقه داشتیم که بازیکنان و ورزش شدید باد مانع انجام آنها شدند. از هیچ کدام از بازیکنانم به جز المیر تولیا راضی نیستم».

کریمی یادآور شد: «متاسفانه بازیکنان تعویضی هم خوب عمل نکردند. ما فقط 40 دقیقه برابر حریف بازی خوبی انجام دادیم».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد