.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

میلیونرهای هری پاتر دچار مشکل شده‌اند!!

دانیل رادکلیف، اما واتسون و روپرت گرینت که نقش های اصلی مجموعه فیلم های هری پاتر را ایفا می‌کنند، از زندگی شخصی و مشکلاتشان به عنوان نوجوانانی مشهور و میلیونر می‌گویند.

   
 خبرگزاری میراث فرهنگی_ کتاب_ "دانیل رادکلیف"، "اما واتسون" و "روپرت گرینت" شاید از بازی در مجموعه فیلم های "هری پاتر" ثروتی میلیونی بدست آورده باشند اما هنوز هم مجبورند مشق‌های شبشان را بنویسند.
فرار کردن از دست عکاس ها و خبرنگاران مزاحم و انجام تکالیف شب مدرسه در کنار بازی در فیلم تنها بخشی از مشکلات یک بازیگر نوجوان را تشکیل می‌دهد.
دانیل رادکلیف از زمانی که کمپانی "برادران وارنر" در سال 2001 نخستین فیلم مجموعه هری پاتر را بیرون داد تاکنون در نقش "هری پاتر"، پسرک جادوگر و قهرمان اصلی این فیلم ها ظاهر شده و برای بازی در قسمت های آینده این مجموعه نیز قرارداد بسته است.
آخرین و هفتمین قسمت این فیلم ها در سال 2010 به نمایش در می‌آید.
رادکلیف با تأکید بر این که بازیگری و فیلمسازی را بسیار دوست دارد، درباره مشکلی که شهرتش در زندگی شخصی اش ایجاد کرده گفت: «تنها مشکل من این است که خودجوشی کمتری در زندگی من نسبت به زندگی نوجوانان دیگر وجود دارد.»
او با اشاره به عکاسان سمجی که برای چهره های مشهور دردسر ایجاد می‌کنند، اظهار داشت: «مثلاً اگر کسی به من بگوید که می‌خواهم در فلان باشگاه عضو شوم یا نه؟، پاسخ دادن برای من بسیار سخت است چون اول باید ببینم آن باشگاه چه جور جایی است.»
این بازیگر 17 ساله که ثروت شخصی اش در حدود 98/39 میلیون دلار تخمین زده شده، به بازی در تئاتر هم روی آورده تا بر تجربیات حرفه ای اش بیفزاید.
او درباره یکی از تجربیات تئاتری اش گفت: «هر شبی که از سالن تئاتر بیرون می‌آمدم، عکاسان مزاحم را می‌دیدم که بیرون از سالن منتظرم بودند... تنها چاره ای که به نظرم رسید این بود که در تمام شب ها یک کلاه و یک ژاکت بپوشم تا همه عکس های آنها به نظر عکس های مربوط به یک شب بیاید. این ایده واقعاً خوبی بود.»
او به گفته خودش با رسانه ها رابطه خوبی دارد، هر چند که این رابطه احتمالاً از ماه آینده که هجده ساله می‌شود، دشوارتر خواهد شد.
اما واتسون، بازیگر نقش "هرمیون گرنجر" نیز مشکلش این است که باید جوری برنامه ریزی کند که هم به تکالیف شبش برسد هم به بازی در فیلم ها و هم به مصاحبه ها، کنفرانس های خبری و مراسم تبلیغ فیلم ها.
این دختر 17 ساله در این باره به رویترز گفت: «اشتباه نکنید؛ من عاشق بازیگری ام اما فشارهای زیاد و مسئولیت های زیادی هم در این حرفه وجود دارد. در واقع من هم شاغلم و هم باید مشق هایم را بنویسم!»
او افزود: «بازی در فیلم های هری پاتر به منزله داشتن شغلی تمام وقت است چون حتی وقتی ساختن یکی از فیلم ها تمام می‌شود، کار ما تمام نشده است. کار ما هیچ وقت تمام نمی‌شود.»
او با رادکلیف موافق است که شهرتش جلوی کارهایی را که دوست دارد به عنوان یک نوجوان انجام دهد، می‌گیرد، هر چند که او دارد تلاش می‌کند حرفه و زندگی شخصی اش را کاملاً از هم جدا نگه دارد.
واتسون هم می‌خواهد بازیگری را بعد از پایان یافتن مجموعه هری پاتر ادامه دهد اما در عین حال قصد دارد در کالج ادامه تحصیل دهد تا قدرت انتخابش را بیشتر کند.
این در حالی است که روپرت گرینت که نقش ران ویسلی را در فیلم های هری پاتر ایفا می‌کند، گفته که یک وانت حمل بستنی خریده است تا در آینده اگر نتوانست بازیگری را ادامه دهد، کاری برای انجام دادن داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد