.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

روی جلد جالب ماهنامه زندگی ایرانی: محمدرضا گلزار در «دزدان دریای

سومین شماره ماهنامه «زندگی ایرانی» با عکس هایی از محمد رضا گلزار با گریم «جانی دپ» در فیلم «دزدان دریایی کارایب» از روز 31 خرداد ماه روی پیشخوان مطبوعات می آید.


ماهنامه «زندگی ایرانی» برای شماره جدید خود در پروژه ای اختصاصی با دعوت از محمد رضا گلزار و بابک اسکندری(طراح گریم) ، شخصیت جانی دپ(جک گنجشکه) در فیلم «دزدان دریایی کاراییب» - یکی از شخصیت های محبوب و به یادماندنی دهه اخیر سینمای جهان- را با حضور سوپر استار سینمای ایران بازسازی کرد. گزارش روند شکل گیری پروژه به همراه عکس های متنوع از محمد رضا گلزار با گریم جانی دپ در این شماره به چاپ رسیده است. گزارشی از آخرین فعالیت های «گلزار» به همراه گفت وگویی با او بخش های دیگرنشریه را شامل می شود. در بخشی از گفت وگو با محمد رضا گلزار آمده است:« اسم محمد رضا را پدر و مادرم به خاطر علاقه ای که به امام رضا(ع) دارند برایم انتخاب کردند. اسمی که برایم بسیار مقدس است و......»
در این شماره همچنین گفت و گویی خواندنی با امین حیایی به همراه عکسی منحصر به فرد از او در بخش ستاره ها به چاپ رسیده است. در این بخش علاوه بر این ، گزارشی از بازیگرانی که قرار بود به جای مصطفی زمانی ایفاگر نقش یوسف(ع) باشند نیز آمده ،گفت وگو با مصطفی زمانی، گزارش از پشت صحنه سریال «کلاه پهلوی» و.... دیگر بخش های «ستاره ها» هستند. در بخش آشپزی این شماره هم پرونده ای مفصل درباره باقالی پلو ، انواع غذاهای مکزیکی با منوی سامان گلریز، گزارش از رستوران حجت الاسلام محمد علی زم و... به چاپ رسیده است. بخش «کودک» هم با گفت وگویی با ویشکا آسایش همراه است. او در این گفت وگو از زندگی جدید خود با پسر سه ساله اش گفته است. عکس های اختصاصی آلفرد یعقوب زاده از جشنواره ونیز و گزارش تصویری محمد علی اینانلو از آفریقا دیگر مطالب خواندنی این شماره «زندگی ایرانی» را تشکیل می دهند.
شماره سوم ماهنامه «زندگی ایرانی»به مدیر مسئوولی امیر حسین مدرس این شماره استثنا در 180 صفحه منتشر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد