.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

تیموریان: به استقلال نمی آیم ، مى خواهم در اروپا بمانم

آندرانیک تیموریان هافبک ملى پوش فولهام انگلستان معتقد است در حال حاضر شرایط تیم ملى بسیار خوب است و امیدوارى براى شکست دادن کره شمالى خیلى زیاد است.
 
تیموریان افزود : خبر حضورم در استقلال شایعه است و قصد ندارم به این تیم بیایم . استقلال باشگاه بزرگى است و هواداران زیادى دارد اما من در حال حاضر با توجه به قراردادى که دارم بازیکن فولهام محسوب مى شوم، ضمن اینکه قصد دارم در اروپا بمانم و کارم را در تیم هاى خوب و معتبر اروپایى ادامه بدهم.
وی در پایان افزود : برای فصل آینده پیشنهاداتى از آلمان هم داشتم اما فعلاً با فولهام قرارداد دارم و باید در اول فصل به این تیم برگردم. در حال حاضر ترجیح مى دهم فقط به تیم ملى فکر کنم و فکر بازگشت به فوتبال ایران را ندارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد