.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

دایى سرمربى راه آهن

هنگامى که على دایى از سمت خود در تیم ملى برکنار شد، شایعات بسیار زیادى پیرامون او بر سر زبان ها افتاد.

ابتدا صحبت از سفر دایى به کویت براى مذاکره با فدراسیون فوتبال این کشور شد و پس از چندى نیز مدیران سپاهان خواهان جذب این مربى جوان شدند اما سرمربى معزول تیم ملى به این پیشنهادات فقط یک پاسخ داد: «مى خواهم استراحت بکنم.»
این روز ها شایعاتى هم در ارتباط با خرید سهام باشگاه نیوکاسل توسط یک ایرانى مقیم امارات و مذاکره وى با على دایى براى نشستن بر روى نیمکت این تیم در لیگ دسته اول انگلستان بر سر زبان ها افتاده که اتفاقاً وقوع آن بعید به نظر مى رسد اما نکته جالب اینجاست که مى گویند محمدحسن انصارى فرد قصد دارد به صورت جدى با على دایى وارد مذاکره شود و رضایت وى را براى هدایت راه آهن در لیگ نهم جلب کند.
اتفاقى که اگر به وقوع بپیوندد باعث تعجب اغلب کارشناسان مى شود. البته مى گویند راه آهنى ها براى گفت و گوى جدى با دایى به او وعده جذب چند بازیکن بزرگ را هم داده اند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.linkbox.miadblog.com/index.php

سلام خوبین آقا لینک باکس میزارین ؟ الان سایت های بسیار بزرگی لینک باکس ما رو قرار دادند و آمار و هایت ما بالا هست این کد باکس ماست اگر افتخار دادین و باکس رو قرار دادین لینکتون رو بفرستید تا من قرار بدهم

<SCRIPT language="javascript" type="text/javascript">document.write ('<center><ifr');document.write ('ame width="520" height="400" src="http://www.linkbox.miadblog.com//index.php" style="border: 0px;"');document.write (' frameborder="0" scrolling="auto"></ifr');document.write ('ame>');</SCRIPT>

ممنون یا علی بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد