.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

کعبى: من جلوى فیگو بازى کردم،چرا باید از پارک بترسم؟

لگد تاریخی کعبی به فیگو در جام جهانی

وى گفت: خوشحالم که امارات را بردیم تا همچنان شانس صعود به جام جهانى را داشته باشیم. ما باید کره جنوبى را در زمین خودش ببریم تا به طور مستقیم به جام جهانى صعود کنیم و یا اینکه راهى مرحله پلى آف شویم اما باید بگویم که روز بسیار سختى در پیش خواهیم داشت. در شرایط مقابل کره قرار مى گیریم که صعود این تیم قطعى شده است و آنها با آرامش خاصى مقابل ایران بازى خواهند کرد و این آرامش به ضرر ما خواهد بود. فقط امیدوارم به خواسته اى که داریم برسیم و شرمنده مردم نشویم. کعبى در مورد رویارویى با پارک جى سونگ هافبک سرشناس کره جنوبى که در باشگاه منچستریونایتد بازى مى کند تصریح کرد: من هیچ ترسى از بازى کردن جلوى پارک ندارم و در جام جهانى جلوى فوتبالیست بزرگى مثل لوئیس فیگو بازى کردم و دلیلى ندارد که از یک بازیکن کره اى بترسم.

آثار به جای مانده از لگد حسین کعبی به فیگو در جام جهانی

 در بازى رفت هم خیلى خوب مقابل پارک بازى کردم و در دیدار روز چهارشنبه هم نهایت تلاشم را انجام خواهم داد تا او را از کار بیندازم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد