.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

خداحافظی علی کریمی از تیم ملی

خداحافظی علی کریمی از تیم ملی

 

علی کریمی در ابتدا در خصوص بازی با کره‌ی جنوبی و عدم راه‌یابی تیم‌ملی به جام جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ما همه تلاش‌مان را کردیم اما متاسفانه در دقایق پایانی اتفاقی که نباید رخ می‌داد به وقوع پیوست و بازی به تساوی کشیده شد. من به سهم خودم از همه مردم و علاقه‌مندان به فوتبال عذرخواهی می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم. امیدوارم تیم ملی در تورنمنت‌های بعدی و با پیروزی‌هایی که کسب می‌کند باعث شادی مردم و هواداران شود.

وی درخصوص خداحافظی‌اش از تیم ملی گفت: این آخرین بازی ملی من بود و خیلی دوست داشتم که با پیروزی آن را پشت سر می‌گذاشتیم اما به هر حال قسمت این چنین بود. مطمئنم جوان‌هایی که اکنون هستند و جوان‌هایی که بعدا به تیم ملی می‌آیند می‌توانند نتایج خوبی برای فوتبال ما کسب کنند.

شماره 8 تیم ملی درخصوص مشخص شدن تیم فصل آینده‌اش اظهار کرد: تا همین لحظه با هیچ باشگاهی برای عقد قرارداد مذاکره نکرده‌ام. حتی از طرف باشگاه پرسپولیس هم بعد از بازی با بنیادکار تا این لحظه با من تماس گرفته نشده که حتی بخواهند حال من را بپرسند، چون به هر حال من 7 ، 8 ماه بازیکن این تیم بودم. الان هم به این جهت که اکثر تیم‌ها تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند باید تکلیفم هرچه زودتر مشخص شود. به همین دلیل تا روز شنبه منتظر تماس باشگاه هستم و بر خلاف میل باطنی‌ام اگر این اتفاق نیفتد به پیشنهاداتی که برسد فکر می‌کنم ولی مطمئنم هواداران به من حق می‌دهند.

وی در ادامه افزود: من کاری به کادر فنی و انتخاب آن ندارم و به مدیریت باشگاه هم حق می‌دهم که هر طور صلاح می‌داند تصمیم بگیرد. تنها دلخوری من این بود که چرا هیچ تماسی با ما گرفته نشد، به هر حال من خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم و تا آخرین لحظه هم به این تیم فکر می‌کنم، چون از پرسپولیس به فوتبال راه پیدا کردم. در این مدت هم سعی داشتم بازیکن مثمر ثمری باشم و اگر کوتاهی‌ای صورت گرفته همین جا از تمامی هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

کریمی درخصوص دلیل ناکامی تیم به ایسنا گفت: ما بدشانس بودیم. البته مسائل حاشیه‌ای و مشکلات مالی هم یکی از دلایل اصلی بود. شاید همه فکر می‌کردند با این همه بازیکن ما صددرصد قهرمان می‌شویم اما متاسفانه نتوانستیم یک سهمیه آسیایی هم کسب کنیم.

وی درخصوص انتقاداتی که در طول فصل از مدیریت باشگاه داشت، گفت: کاپیتانی فقط بستن بازوبند نیست. کاپیتان باید به مشکلات آگاه و رابط بین مدیریت و بازیکنان باشد. من در این مدت تلاش کردم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهم. حتی اگر همه چیز به نام من تمام می‌شد. چون اگر کاپیتان یک تیم سکوت کند و حرف نزند حرف و حدیث‌های زیادی به وجود می‌آید، بعضی وقت‌ها و در حالی که خودم هیچ طلبی از باشگاه نداشتم به خاطر بچه‌ها پیشقدم می‌شدم تا در مورد من خوب فکر کنند.

کریمی درخصوص به تعویق افتادن زمان شروع تمرینات پرسپولیس گفت: این سوالی است که مدیریت باید پاسخ دهد. شاید آن‌ها چون اواخر فصل گذشته آمدند، زمان کافی در اختیار نداشتند، به هر حال از ایشان بپرسید که چه کارهایی برای سال آینده انجام داده‌اند.

وی در خصوص جذب بازیکن توسط مدیریت باشگاه گفت: اگر بهترین مربی خارجی هم بیاید چون هیچ شناختی ندارد و در آینده اگر نتیجه نگیرد، حتما بهانه می‌آورد که در انتخاب بازیکنان دخیل نبوده پس در واقع مدیرعامل باید فکر همه جوانب را بکند. در این گونه موارد مربیان ایرانی شناخت بهتری دارند.

وی با اشاره به باشگاه بایرن مونیخ گفت: زمانی که مربی بایرن را برکنار کردند و یک مربی موقت جای او آمد، باشگاه در این فاصله با مربی فصل آینده‌اش به توافق رسیده بود و او فرصت لازم برای شناخت بازیکن مورد نظر را داشت و باشگاه هم البته به نظر او احترام می‌گذاشت و یا حداقل با او مشورت می‌کرد. پرسپولیس هم به نظر من بهتر بود این چنین رفتار می‌کرد. ما الان مربی خارجی آورده‌ایم در حالی که نه تمرین داریم و نه مسابقه‌ای در پیش است که او بازیکنانش را بشناسد.

کریمی درخصوص مبلغ پیشنهادی‌اش به پرسپولیس گفت: من سال گذشته کمترین دستمزد را داشتم و جزو ارزان‌ترین بازیکنان تیم بودم که مبلغ قراردادم هم ثبت شده و موجود است که البته هیچ منتی نیست، چون خودم این گونه خواستم، برای این که آمده بودم دینم را ادا کنم، الان هم باید توافق طرفین به دست آید. هرچند من خیلی خوشبین نیستم.

وی اظهار کرد: تا جایی که شنیده‌ام مدیریت باشگاه علاقه‌ای برای تمدید قرارداد من ندارد چرا که همان طور که گفتم هیچ تماسی با ما نداشتند، من هم تا روز شنبه منتظر می‌مانم.

کریمی در پاسخ به این سوال که شاید انتقاداتش از مدیرعامل باشگاه باعث بی تفاوتی او نسبت به این مساله شده به ایسنا گفت: یک مدیر موفق مدیری است که انتقاد پذیر باشد. انتقادات من هم بی‌مورد نبوده که اگر چنین باشد من فوتبال را نمی‌فهمم. اختلاف نظر و انتقاد همیشه در هر خانواده‌ای است اما شاید آن‌ها از حرف‌های من خوششان نمی‌آمد. در حال حاضر تنها کاری که می‌توانم بکنم آرزوی موفقیت برای پرسپولیس در فصل آینده و جبران ناکامی‌های فصل گذشته است.

وی در پایان گفت: باز هم از هواداران فوتبال به خاطر عدم راهیابی جام جهانی عذرخواهی و برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد