.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

توزیع سودسهام عدالت فرهنگیان از شنبه

توزیع سودسهام عدالت فرهنگیان از شنبه
مدیرعامل کارگزاری سهام عدالت از پرداخت 110 میلیارد تومان به 2 میلیون 846 هزار نفر از فرهنگیان از فردا خبر داد و گفت: به دلیل پرداخت قسط 100 هزار تومانی در 10 سال، به هر نفر از مشمولین فرهنگیان 40 هزار تومان سود تقسیم می‌شود.
محمد جواد شیخ‌ با اشاره به آغاز پرداخت سود سالیانه به مشمولین گروه سوم سهام عدالت از فردا اظهار داشت: از بین 6 دهک مشمول دریافت سهام عدالت به جز دو دهک اول و دوم باقی گروه‌ها مشمول تخفیف 50 درصدی نشده‌ اند. بر این اساس از هر یک از افراد 4 دهک سهام عدالت 100 هزار تومان قسط در 10 سال بابت دریافت یک میلیون تومان سهام عدالت کسر می شود.
وی ادامه داد: به همین علت هر نفر از گروه سوم سهام عدالت به جای 80 هزار تومان سود سالیانه سال گذشته، 40 هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.
این مقام مسئول در برابر این سئوال که از فردا در مجموع چه میزان سود به چند نفر از فرهنگیان توزیع خواهد شد توضیح داد: مجموع افرادی که در آموزش و پروش مشمول دریافت سهام عدالت هستند یک میلیون و 146 هزار و 471 خانوار بوده که در مجموع بین 2 میلیون و 846 هزار و 142 نفر سود سالیانه تقسیم خواهد شد.
شیخ ادامه داد: با توجه به توزیع سود 40 هزار تومانی به هر نفر و حداکثر 200 هزار تومانی به هر خانوار، حدود 110 میلیارد تومان سود توزیع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: از میان یک میلیون و 146 هزار و 471 خانوار آموزش و پرورش، 41 هزار و 131 خانوار مستمری بگیر بوده و 323 هزار و 946 خانوار بازنشسته و 779 هزار و 893 خانوار نیز کارمند شاغل هستند.
مدیر عامل کارگزاری سهام عدالت ادامه داد: این در حالی است که در 36 هزار و 121 خانوار نیز بیش از یک نفر کارمند رسمی آموزش و پرورش است.
به گفته شیخ سود قابل تقسیم بین فرهنگیان از طریق بانک‌های ملی، تجارت و صادرات واریز خواهد شد.از طرف دیگر یک میلیون و 47 هزار و 102 نفر در این سه بانک حساب ندارند که باید در اسرع وقت نسبت به افتتاح حساب در یکی از سه بانک ملی، تجارت یا صادرات اقدام کرده تا سود به حساب این گروه واریز شد.
وی افزود: 653 هزار و 947 نفر از مشمولین دریافت سود سالیانه فرهنگیان افراد زیر 18 هستند که از طریق سرپرست خانوار قابل دریافت خواهد بود.
شیخ در خاتمه گفت: با توجه به واریز مستقیم سود سالیانه به حساب مشمولین گروه سوم مشمولین سهام عدالت، فرایند توزیع سود در زمان کوتاهی انجام خواهد شد. 
نظرات 1 + ارسال نظر
ویداوست جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.vidavest.com

راز پیش بینی آینده و ایجاد آینده تان در دستان شماست

دکتر رابرت کیوساکی با الهام گرفتن از دکتر باکمینیستر بینش بی انتهای شما را در مورد آینده هدایت می کند. ایشان مشاور ارشد اقتصاد دانان بزرگی چون ادوارد گریفین نویسنده کتاب "مخلوقی از جزیره جکل" و ریچارد دانکن نویسنده کتاب "بحران دلار" هستند.رابرت مشوق اصلی آموزش نحوه رونق و آینده پول می باشد. در طول این مشجاره به طور زنده نظریه ریچارد دانکن و ادوارد گریفین را که رابرت از طریق تلکنفرانس با آنها در ارتباط است، خواهید شنید.

در این مجموعه استراتژی های مختلف، پیش بینی آینده و تغییر زندگی تان را با چشمان خود خواهید کرد.

در طول این مشاجره انتظار می رود تا آیتم های زیر فراگرفته شود :

1- چگونگی پیش بینی آینده از طریق بهره گیری از چرخه ها و رویداد های گذشته
2- اهمیت مکانیزم ماندریک و استفاده از آن
3- طراحی آینده خود با استفاده از تکنیک PERT

بیش از 1000000 کپی از این مجموعه در کشور های خارجی به فروش رفته است و با این وجود باز هم تقاضای بسیاری وجود دارد و ماهانه چند ده هزار از آن فروخته می شود.

شما هم یکی از افراد موفق و میلیونر دنیا شوید

برای خرید این مجموعه بی نظیر به وب سایت ویداوست مراجعه کنید :
http://www.vidavest.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد