.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

نوکیا n97 وارد ایران شد

نوکیا n97 وارد ایران شد

نوکیا N97، پیشرفتهترین موبایل- کامپیوتر تا به امروز، وارد بازار ایران شد.این اولین موبایل از سری N است که با داشتن یک صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی و همچنین صفحه کلید کاملو حافظه 32 گیگابایتی کاملاً مطابق با نیازهای کاربران اینترنت بوده به طوری که برای آنها اتصال به سایت و گشتهای دلخواهشان در اینترنت را فراهم ساخته و به آنها کمک میکند تا با افراد و چیزهایی که برایشان اهمیت دارد همواره در ارتباط باشند.

علیرضا شفیع پور، مدیر کل نوکیا در ایران، گفت " ما بسیار مفتخریم که فروشN97، کامل ترین و مجهزترین موبایل با ویژگیهای یک کامپیوتر، در ایران به همراه سایر کشورها آغاز میشود. نوکیا N97 موبایل کامپیوتری است مطابق با نیازهای دنیای امروز که به کمک آن سری N، اینترنت را تبدیل به اینترنتی برای شما میکند. "
وحید کاظمی نجف آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران، نیز گفت: " برنامه پیش فروش گوشیهایN97 که از تاریخ 16 خرداد در ایران آغاز شده بود با استقبال چشمگیری مواجه گردید و تقاضا برای پیش فروش حتی بیش از 400 گوشی در نظر گرفته شده بود."
 
نوکیاN97 : آغاز عصر اینترنت شخصی
نوکیاN97 روشی که مردم به اینترنت وصل شده و با یکدیگر ارتباط برقرار میکنند را دگرگون خواهد نمود. سردمدار سری N نوکیا پیشتازترین تکنولوژی را برای جهانیان به منظور خلق اینترنت شخصی و به اشتراک گذاشتن موقعیت اجتماعی عرضه میکند؛ فناوری نوین در حافظه، قدرت پردازش بالا و سرعت ارتباط همگی گواه این مطلب هستند.
صفحه نمایش موبایل - کامپیوتر نوکیاN97 مهمترین افراد برای شما، برنامه و رسانهها را در اختیار شما قرار میدهد. به علاوه این گوشی، یک گوشی ایده آل برای جستجو در اینترنت، دریافت موسیقی از طریق وب سایتها و همچنین بازی کردن است. صفحه کلید کامل به همراه صفحه نمایش لمسی این گوشی را به ابزار ایدهآلتری برای وبگردی، چت کردن، دریافت و ارسال متن و ایمیل تبدیل کرده است.

نوکیاN97، 32 گیگا بایت حافظه دارد که مخصوص موسیقی، رسانه و سایر چیزهای مشابه است. قابلیتهای موسیقیایی بالای این گوشی به همراه توانایی بازپخش موسیقی با بیش از یک روز حافظه 32 گیگا بایتی آن را کامل کرده است. به علاوه، نوکیاN97 مجهز به دوربینی 5 مگاپیکسلی با لنز 16:9 کارل زیس به همراه دوربین فیلمبرداری با کیفیت DVD بوده ضمن آنکه دسترسی به اینترنت با قابلیتهای ارتباطی HSDPA و WLAN در این گوشی امکان پذیر است. 

 

منبع:   سایت بزرگ تفریحی فان شاد.کام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد