.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

«درباره الی» سومین فیلم میلیاردی سال 88 شد.

«درباره الی» سومین فیلم میلیاردی سال 88 شد.

 

بر اساس اعلام «علی سرتیپی» فیلم سینمایی «درباره الی» با فروش آخر هفته 23 میلیونی در تهران به عنوان سومین فیلم میلیاردی اکران سال 88 سینماهای کشور شناخته شد.«علی سرتیپی» مدیر موسسه فیلمیران با اعلام این مطلب اظهار داشت: فیلم سینمایی «درباره الی...» به‌کارگردانی اصغر فرهادی که از تاریخ 16 خرداد ماه روانه اکران عمومی سینما شد پس از یک ماه نمایش عمومی در تهران و شهرستان‌ها توانست از مرز یک میلیارد تومان عبور کند.

وی افزود: فیلم سینمایی «درباره الی...» در 20 شهرستان و مجموعا در 59 سالن سینما در سطح کشور اکران شده است که تاکنون در تهران بالغ بر 700 میلیون و در شهرستانها بالغ بر 300 میلیون تومان فروش داشته است که با توجه به اتفاقاتی که در زمان اکران این فیلم به وجود آمد پس از اثبات وضعیت نمایش توانسته است فروش بسیار خوبی داشته باشد و همین موضوع نشانگر ظرفیت‌های بسیار بالای این فیلم است.
مدیر مؤسسه فیلمیران خاطرنشان کرد: روز گذشته سینماهای نمایش دهنده «درباره الی...» از ساعت 4 بعدازظهر به دلیل برخی شرایط تعطیل شدند و به همین دلیل فروش 23 میلیونی این فیلم در روز پنج‌شنبه پائین‌ترین حد فروش فیلم در آخر هفته به حساب می‌آید. سرتیپی همچنین با اشاره به فروش فیلم «خروس جنگی» نیز به خبرنگار فارس گفت: «خروس جنگی» به کارگردانی «مسعود اطیابی» نیز پس از یک‌ماه اکران در نمایش در 22 شهرستان و مجموعا در 55 سالن و فروش آخر هفته 20 میلیونی از مرز 550 میلیون در تهران و شهرستان عبور کرده است.
وی تصریح کرد: «خروس جنگی» در پایان اکران خود تا روز پنجشنبه در تهران 300 و در شهرستانها 250 میلیون تومان فروخته است.
مدیر مؤسسه فیلمیران در خاتمه در خصوص احتمال ادامه نمایش این دو فیلم و همچنین زمان دقیق اکران «پستچی سه بار در نمی‌زند» گفت: با توجه به ضربه شدیدی که تمامی فیلم‌ها از اوضاع اجتماعی در یک مقطع 15 روزه متحمل شدند، امیدواریم شورای صنفی نمایش و معاونت سینمایی با مد نظر قرار دادن این موضوع شرایط ادامه اکران فیلم‌ها را تا پایان تابستان با توجه به ظرفیت‌های بالای آنها فراهم کند و در مورد اکران «پستچی سه بار در نمی‌زند» نیز منتظر تصمیم شورای صنفی نمایش هستیم.
به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم سینمایی «درباره الی...» پس از فیلم‌های «اخراجی‌ها2» و «سوپر استار» سومین فیلم میلیادری اکران سال 88 سینماهای کشور است. 

منبع:   سایت بزرگ تفریحی فان شاد.کام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد